دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1399 - 10:58
کلانتری عنوان کرد؛

جزئیات همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ایران‌خودرو/ از توسعه طرح‌های لجستیک تا ساخت شاسی‌ خودرو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، همکاری این دانشگاه و شرکت ایران خودرو را در زمینه توسعه طرح‌های لجستیک، تدوین دانش فنی تولید، گسترش همکاری در زمینه ساخت شاسی‌های خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین و ... عنوان کرد.
کد خبر : 557276
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، شرکت ایران خودرو، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو استان مرکزی توافقنامه توسعه همکاری‌های صنعتی امضا شد.


این توافقنامه در 9 ماده به امضای حسین کلانتری خلیل‌آباد دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو و احمدرضا رعنایی رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خودرو استان مرکزی رسید.



فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو و هیئت همراه در سفر یک‌روزه به شهرستان اراک از سرای نوآوری تکنولوژی نساجی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اراک بازدید کردند.


بررسی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و ایران خودرو در زمینه ساخت قطعات استاندارد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اراک هدف از امضای این توافقنامه را گسترش همکاری‌های فناورانه تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه‌های مرتبط با خودرو عنوان و اظهار کرد: همکاری در توسعه و تدوین دانش فنی تولید، تأمین قطعات خودرویی منتخب و منطبق با اهداف فنی، قیمتی و کیفی اعلامی از سوی ایران خودرو، ساپکو دوزیست‌بوم دانشگاه و واحدهای تولیدی از موضوعات توافقنامه است.


کلانتری خلیل‌آباد، همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز برای توانمندسازی مدیران، کارکنان شرکت و قطعه‌سازان ایران خودرو، طراحی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت با تأکید بر عارضه‌یابی زنجیره توسعه و تکوین محصول، همکاری پژوهشی در زمینه توسعه طرح‌های لجستیک شرکت ایران خودرو، ارائه مشاوره علمی تحقیقاتی و اجرایی برای تهیه استانداردهای مورد نیاز شرکت، همکاری در تجاری‌سازی و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و بررسی همکاری‌ها در زمینه طراحی و ساخت قالب‌های بزرگ تزریق پلاستیک مورد استفاده در صنعت خودرو مانند سپر و داشبورد را برخی از محورهای همکاری  عنوان کرد.



وی، بررسی همکاری در زمینه ساخت قطعات استاندارد قالب‌های بزرگ تزریق پلاستیک مورد استفاده در صنعت خودرو، توسعه همکاری‌های صنعتی در زمینه تأمین فولادهای خاص برای ساخت قالب‌ها و مواد اولیه فلزی بین طرفین،  توسعه همکاری در زمینه ساخت شاسی‌های خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین، استفاده از توانمندی سرای نوآوری تکنولوژی نساجی و کارگاه بزرگ طراحی و دوخت در زمینه انواع لباس‌های کار دستکش و ...، استفاده از ظرفیت‌های فنی، مهندسی و تولیدی شرکت‌ها در رفع نیازهای پروژه‌ای و بازسازی و نوسازی خطوط تولید را از مهم‌ترین موضوعات توافقنامه برشمرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تشریح کرد: انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعات خودرویی استان مرکزی روش‌های همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن قطعه‌سازان خودرو را با توجه به درخواست و اعلام نیاز شرکت ایران خودرو هماهنگ خواهد کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته