دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیستمین و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) واحد مشهد با حضور 3 هزار شرکت‌کننده برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی بیستمین و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور حدود سه هزار نفر از استادان و دانشجویان ۲۵ آذر ساعت ۱۰ در تمامی دانشکده‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 55634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، معاون دانشجویی فرهنگی واحد مشهد در باره برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات استادان در رشته‌های نهج البلاغه، ترجمه و تفسیر قرآن، زندگانی ۱۴ معصوم، ترجمه انگلیسی قرآن کریم و دانشجویان در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، ترجمه قرآن به زبان‌های انگلیسی و فارسی، زندگانی پیامبر اسلام، زندگانی چهارده معصوم، نماز، ادعیه و زیارات، احکام خواهران و برادران با هم به رقابت می‌پردازند.


دکتر علی پیمانی‌زاد افزود: مسابقات سراسری قرآن و عترت در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و منتخبان این مسابقات به مرحلهٔ کشوری راه می‌یابند.
وی با بیان اینکه از ۵ برگزیده هر یک از این رشته‌ها به تفکیک خواهر و برادر با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر می‌شود، اظهار کرد: نتایج این مسابقات در اوایل بهمن سال جاری اعلام می‌شود.


پیمانی‌زاد از برگزاری آزمون شفاهی این مسابقات در دهه فجر خبر داد و گفت: آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان نیز از ۱۰ لغایت ۲۰ بهمن برگزار خواهد شد.


دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ارزیابی سالانه بیستمین دوره مسابقات فرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که در سطح دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد، توانست مقام اول را کسب کند و در جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت با بیشترین تعداد شرکت کننده در بخش مقالات و شعر نیز برگزیده کشوری شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته