دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1399 - 15:12
با حکم گلمحمدی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی قصر شیرین

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصرشیرین با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر : 556271
photo_2021-01-12_13-23-31.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قصر‌شیرین، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصر‌شیرین با حکم فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب و از تلاش‌های فرهاد پارسه قدردانی شد.


در حکم صادره از سوی فرهاد گلمحمدی خطاب به پیمان تباری آمده است: با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی و عطف به نامه شماره 833/۸۲/ص/۹۹ تاریخ 99/10/18 دفتر انتصابات دانشگاه به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصر‌شیرین منصوب می‌شوید.


در ادامه این حکم ذکر شده است: امید است با توکل به پروردگار متعال و همکاری و همدلی سایر اعضای هیئت علمی و کارکنان خدوم در انجام وظایف محوله این امر خطیر و در مسیر پیشبرد اهداف عالی دانشگاه و صرفه‌جویی در هزینه‌های غیر‌ضروری و تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی موفق و مؤید باشید.


به گزارش آنا، صبح امروز با حضور حسن امیری رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و تعدادی از مسئولان شهرستان قصر‌شیرین مراسم معارفه پیمان تباری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصر‌شیرین برگزار و از تلاش‌های فرهاد پارسه رئیس پیشین این مرکز دانشگاهی قدر‌دانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته