دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1394 - 13:08

برگزاری نخستین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش

نخستین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش و با حضور دکتر بهروز بهرامسری رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و برخی مسئولان شهرستان و به همت ریاست و مسئولان واحد برگزار شد.
کد خبر : 55580

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این همایش با محوریت اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهادی، اقتصاد مقاومتی و توسعه سرمایه، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و صادرات کالا، اقتصاد مقاومتی و مقابله با ضربه پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اقتصاد مقاومتی و اصلاح نظام درآمدی دولت، نقش و جایگاه فرهنگ و رسانه در پیاده‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، نقش اقتصاد عدالت محور، مردم پایه، دانش‌بنیان و رقابتی در مقاوم سازی اقتصاد، آسیب‌شناسی اقتصاد ملی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و... برگزار شد.


رئیس واحد تفرش در این همایش، اقتصاد مقاومتی را که تاکید و سفارش مقام معظم رهبری است، امری مهم برای پیشبرد توسعه علمی و اقتصادی کشور برشمرد و از زحمات و رهنمودهای دکتر میرزاده در دوران مدیریت درخشان وی قدردانی و تشکر کرد.


دکتر رضا شفیع‌زاده از زحمات دست اندرکاران برگزاری همایش نیز قدردانی و از برنامه ریزی تا اجرای همایش مطالبی ارائه کرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هم در مورد اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و تاثیر آن در اقتصاد کشور مطالبی را بیان کرد و آماری در مورد درآمدزایی کلان دانشگاه‌های معتبر دنیا ارائه داد.


دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی به همراه شفیع‌زاده در طول همایش بازدیدی از نمایشگاه کارآفرینان شهر تفرش داشت.


سپس مقالات بر‌تر همایش در دو بخش ارائه شد و در انتها از سه مقاله بر‌تر همایش که در بین ارائه دهندگان بهترین بودند قدردانی و تشکر به عمل آمد. همه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و پژوهشگرانی که مقالات خود را در این همایش ارائه کردند، می‌توانند از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی همایش استفاده کنند. مقالات بر‌تر همایش در مجله علمی پژوهشی اطلاع رسانی مدیریت به چاپ خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته