دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1394 - 12:10

پذیرش دانشجو در ۷ رشته جدید دکتری تخصصی واحد اسلامشهر

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در ۷ رشته جدید دکتری تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند.
کد خبر : 55575

دکتر علیرضا عراقیه در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: دانشجویان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی سال جاری می‌توانند در رشته‌های مدیریت آموزشی، زراعت، شیمی گرایش شیمی آلی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و نیز برنامه ریزی درسی از طریق سایت www. azmoon. org انتخاب رشته کرده و در این واحد دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.


عراقیه با توجه به پذیرش دانشجو در رشته‌های زمین‌شناسی – پترولوژی و زیست‌شناسی – فیزیولوژی گیاهی طی سالهای ۹۳ و ۹۴ افزود: با احتساب رشته‌های جدید؛ جمع رشته‌های دکتری تخصصی این واحد دانشگاهی به عدد ۹ رسید و افتخار میزبانی دانشجویان علاقمند به این رشته‌های تحصیلات تکمیلی را داریم.


وی با یادآوری سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی؛ از نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و پیشرفت علمی کشور سخن گفت و از توجه ویژه مسئولان سازمان مرکزی در توجه بدین مهم قدردانی کرد.


معاون آموزشی واحد اسلامشهر، ظرفیت و پتانسیل بالای واحد اسلامشهر را یادآور شد و از انجام اقدامات لازم در راستای تصویب رشته‌های جدید تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته