دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1399 - 18:47
حجت‌الاسلام اسفندیار مطرح کرد؛

اصول سه‌گانه مکتب حاج‌‌قاسم برای مقابله با دشمنان/ برخی در هر شرایطی دنبال مذاکره با غربی‌ها هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دماوند با برشمردن اصول سه‌گانه مکتب حاج‌‌قاسم برای مقابله با دشمنان تأکید کرد: به یاد خدا بودن، التزام عملی به ولایت فقیه و به‌کارگیری افراد مخلص در رأس کار نمونه‌هایی از این اصول است.
کد خبر : 555733
IMG_0222.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، نشست بصیرتی هم‌دانشگاهی با موضوع «مکتب حاج قاسم و تأثیر آن بر تربیت نسل معاصر» و حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام علی اسفندیار مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه دماوند، حجت‌الاسلام محمد حسین احمدزاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان، مدیران و فعالان حوزه فرهنگی در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.


مسئول حوزه  نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دماوند در این نشست بیان کرد: اگر شهید سلیمانی این همه عزت پیدا می‌کند به‌ این دلیل است که به‌ چیزهایی که می‌دانست و واقف بود عمل می‌کرد و تمام اعمالش  فقط در راه رضای خداوند بود.


اسفندیار افزود: مکتب حاج قاسم یعنی خدا و ما با سیری به زندگانی و چگونگی عملکرد این شهید در می‌یابیم که در دشوارترین شرایط نیز از یاد خدا غافل نمی‌شد.



وی مطرح کرد: حاج قاسم به ولایت فقیه التزام عملی داشت و در گام دوم اعتقاد راسخ این شهید به نظام جمهوری اسلامی ستودنی بود.


انتقاد از برخی جریانات غربگرا در کشور


مسئول حوزه  نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دماوند با انتقاد از برخی جریانات غربگرا خاطرنشان کرد: همواره بیشترین ضربه‌ها را از ناحیه افرادی خورده‌ایم که مقابل فرمایش مقام معظم رهبری ایستادگی می‌کنند و تحت هر شرایطی دنبال مذاکره با غربی‌ها هستند.


اسفندیار، اصل سوم مکتب حاج قاسم را به‌کارگیری افراد مخلص عنوان کرد و گفت: تجمل‌گرایی مسئولان آفت نظام اسلامی است و باید افرادی در پُست‌ها گمارده شوند که فکر و ذکرشان خدمت به مردم باشد.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با ذکر فرازی از وصیتنامه شهید حاج سلیمانی گفت: محبت و دلدادگی به اهل بیت علیهم‌السلام، حمایت از مظلوم، دل بستن به خدا، اخلاص، ارتباط قوی با خدا، به فکر حساب و کتاب روز قیامت بودن از جمله درس‌هایی است که می‌توان از مکتب حاج قاسم آموخت.


حسینی عنوان کرد: امیدوارم خدا به واسطه خون پاک بر زمین ریخته این شهید والامقام همه ما را به راه راست هدایت کند تا در دفاع از دین اسلام و حفظ کیان مملکت تلاش خود را به‌کار بگیریم.


به گزارش آنا، مسئولان در پایان نشست بصیرتی هم‌دانشگاهی با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته