دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هالند بهترین بازیکن جهان خواهد شد

عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند باعث شده تا کارشناسان او را بهترین بازیکن جهان در سال‌های آینده بدانند.
کد خبر : 555581
erling-haaland-dortmund-2020-21_h3s60z4sur9516s916n16o60o.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دورتموند شب گذشته در تقابلی حساس مقابل لایپزیک با نتیجه 3 بر یک برنده شد که در این مسابقه ستاره نروژی این تیم توانست زننده دو گل مسابقه باشد و با دبل خود آماری جالب را در بوندس‌لیگا ثبت کرد. او توانست در 25 بازی تعداد گل‌های زده خود را به 25 برساند و چنین رکوردی پیش از این ثبت نشده بود.


نشریه «Give me Sport» اعلام کرد رکوردی که ارلینگ هالند به ثبت رساند نظیر نداشته و این مهاجم نروژی در اغلب موارد مورد تحسین قرار می‌گیرد و شایسته اتفاقات بسیار مهم‌تری است. او با وجود جوانی آینده بسیار روشنی دارد.


ارلینگ هالند با وجود اینکه 20 سال سن دارد اما یکی از کامل‌ترین مهاجمان فوتبال جهان به شمار می‌رود. هر کسی توانایی‌های فنی او را زیر سؤال ببرد، در واقع اصالت فوتبال را خدشه‌دار خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند باشگاه‌های بزرگ دنیا برای جذب مهاجم نروژی دورتموند باید عجله کنند چون او در حال حاضر از کیلیان امباپه آقای گل فصل گذشته لیگ یک فرانسه و مورد نظر چندین باشگاه مطرح جهان، در شرایط بهتری قرار دارد.


مهاجم نروژی با نمایش بسیار خوبی که در دورتموند داشته باعث شده تا بسیاری او را دارای تاکتیک‌های اختصاصی منحصر به خود او بدانند و از وی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در آینده نه چندان دور نام ببرند. هالند در دورتموند فراتر از انتظار ظاهر شده و بدون تردید باشگاه آلمانی به سادگی اجازه جدایی به او نخواهد داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته