دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عیدی:

قابلیت و مهارت فردی پیش‌نیاز عملکرد موفق دانشجویان است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز قابلیت فردی را مجموعه‌ای از دانش، مهارت، انگیزه و پیش‌نیاز عملکرد موفق دانشجویان دانست و بیان کرد که قابلیت فردی از توانمندسازی حاصل می‌شود.
کد خبر : 555377
photo_2021-01-09_13-36-34.jpg

فاتح‌علی عیدی در حاشیه وبینار آموزشی «تفکر انتقادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز اظهار کرد که دانشجویان باید در کنار درس خواندن، برای ورود به جامعه و بازار کار خود را مهیا کنند؛ چراکه کسب مهارت‌های مختلف و رسیدن به توسعه فردی به میزان چشمگیری در شکل‌گیری قابلیت اشتغال مؤثر است.


وی قابلیت فردی را به‌عنوان مجموعه‌ای از دانش، مهارت و انگیزه یادآور شد و آن را پیش‌نیاز عملکرد موفق دانست و بیان کرد: قابلیت فردی از توانمندسازی حاصل می‌شود و به اعتماد به نفس، خودآگاهی، خودشکوفایی و خوداتکایی می‌رسد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تأکید کرد: دانشجو باید در دانشگاه به رشد کیفی برسد و شیوه‌های بودن و زندگی در جهان را یاد بگیرد تا بتواند به جهانی که در حال تغییر است، وارد و در آن اثرگذار باشد و در مسیر ساختن زندگی پربار و آینده مطلوب گام بردارد؛ چراکه موفقیت دانشجویان محدود به درس خواندن و کسب نمره عالی و معدل بالا نمی‌شود.


وبینار آموزشی «تفکر انتقادی» باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تدریس صادق ملکی آوارسین و شرکت 40 دانشجو برگزار شد.


انتهای پیام/4078/406/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته