دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1399 - 13:43
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

دفاع نمایندگان مجلس برای دریافت مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی

علی کریمی‌فیروزجاه گفت: نگاه به دانشگاه آزاد اسلامی نگاهی مثبت و تعاملی بوده و برای دریافت مطالبات آن در مجلس دفاع خواهیم کرد.
کد خبر : 554969
photo6030418737292751877.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، علی کریمی‌فیروزجاه در نشست مشترک با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای نظام و مردم بوده و در کشور سرمایه ارزشمند و پشتوانه علمی خوبی برای انقلاب و آموزش عالی است.  نگاه به دانشگاه آزاد اسلامی نگاهی مثبت و تعاملی بوده و برای دریافت مطالبات آن در مجلس دفاع می‌کنیم.
وی افزود: برای حل مشکل بیمه‌ای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تأمین اجتماعی در سازمان تأمین اجتماعی کشور کمک کرده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ظرفیت خوبی برای ایجاد رشته‌های پزشکی به‌ویژه(دندانپزشکی) دارد، برای گسترش رشته پیراپزشکی واحدهای دانشگاه استان در وزارت بهداشت و درمان با کمک دیگر نمایندگان تلاش خواهیم کرد.

نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس جلسات خوبی در کمیسیون برای کمک به مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ایم، گفت: تبعیض نظام پرداخت حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بودجه در حال بررسی است، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت حقوقی خوبی برخوردار نیستند و حقوق آنان با دانشگاه‌های دولتی مغایرت دارد.
کریمی‌فیروزجاه عنوان کرد: مجلس و نمایندگان مردم در مجلس برای حل مشکلات دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مصمم هستند تا آنان به حق خود برساند. مطالبات صنفی اعضای هیئت علمی و کارکنان در دستور کار مجلس است و برای حل این مشکل نمایندگان دغدغه دارند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته