دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1399 - 14:29
مسئول بسیج اساتید گیلان تأکید کرد؛

تبیین افکار انقلابی و تخصص‌محور شهید سلیمانی توسط دانشگاه

مسئول بسیج اساتید استان گیلان مهم‌ترین وظیفه دانشگاه را تبیین افکار، روش و سیاق زندگی و سبک جهادی، انقلابی و تخصص‌محور مدیریت حاج‌قاسم سلیمانی دانست.
کد خبر : 554405
WhatsApp Image 2021-01-05 at 13.32.51.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فومن، همزمان با دهه بصیرت و تقارن آن با ایام فاطمیه، نشست بصیرتی کیوان میرزایی مسئول بسیج اساتید استان گیلان با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار و از پروژه ساختمانی این دانشگاه بازدید شد.


در این نشست که با حضور رئیس، معاونان، اعضای هیئت علمی و پرسنل واحد فومن و شفت برگزار شد، مسئول بسیج اساتید گیلان با بزرگداشت نام پرآوازه سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، مهم‌ترین وظیفه دانشگاه را تبیین افکار، روش و سیاق زندگی و سبک جهادی، انقلابی و تخصص‌محور مدیریت حاج‌قاسم دانست.


کیوان میرزایی با تشریح اهداف و برنامه‌های دشمنان انقلاب به‌ویژه برای نسل جوان و دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی را مهم‌ترین ارکان این جبهه دانست و مبارزه از نوع تفکر و با قلم را با منش و نوع تفکر انقلابی سردار سلیمانی اصلی‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها عنوان کرد.


به گزارش آنا، در ادامه این نشست کیوان میرزایی با همراهی رامین شعبانی رئیس و سایر استادان واحد فومن و شفت از پروژه ساختمانی این دانشگاه بازدید کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته