دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1399 - 09:20
با همراهی و همکاری مسئولان صورت گرفت؛

رفع مشکلات رمپ ورودی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت بعد از ۸ سال

مشکلات رمپ ورودی و خروجی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بعد از ۸ سال بررسی و تعیین تکلیف شد.
کد خبر : 505201
3.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه بررسی و تعیین تکلیف مشکل راه ورود و خروج ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت که در دفتر فرمانداری فومن تشکیل شد با تشکر از همراهی و همکاری مسئولان ذی‌ربط و حمایت‌های نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به طرح جزئیات و موانع موضوع پرداخت.



دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: باید همه توان خود را برای حل مشکل راه ورود و خروج ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به‌کار گیریم.


دانشجویان سزاوار خدمات شایسته هستند


سیدسجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت هم با ارائه گزارش از سنوات گذشته و پیگری‌های انجام شده اظهار کرد: امیدوارم این طرح هر‌چه سریع‌تر توسط نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی و ادارت مربوط به سرانجام برسد تا دانشجویان از امکانات درخور و شایسته خود بهره‌مند شوند.


لزوم استفاده دانشجویان از بهترین امکانات


نماینده مجلس شورای اسلامی فومن و شفت نیز در این نشست تخصصی با توجه به اهمیت ویژه ساختمان‌ها و امکانات آموزشی و تأثیر بسزای آن در توسعه شهرستان و بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم و فرزندان این مرز و بوم از خدمات آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی تأکید کرد.


خلیل بهروز‌ی‌فر با تأکید بر اینکه آماده‌سازی یک ساختمان آموزشی به‌روز، مدرن و نوساز، کمترین کاری است که می‌توانیم برای مردم ولایتمدار شهرستان‌های فومن و شفت انجام دهیم، گفت: دانشجویان و خانواده‌ها‌یشان با همه مصائب و سختی‌هایی که به‌لحاظ اقتصادی دارند، باید بتوانند از بهترین امکانات آموزشی این دانشگاه استفاده کنند.


محمدرضا محسنی فرماندار فومن نیز در این نشست تخصصی بر لزوم پیگیری جدی‌تر مسئولان نهادهای ذی‌ربط برای رفع مشکلات زمین دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت و ساخت این مجتمع آموزشی در شهرستان فومن تأکید کرد. 


به‌گزارش آنا، مشکلات رمپ ورودی و خروجی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، از سال ۱۳۹۱ تاکنون بلاتکلیف بود که توسط دوستار دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بررسی و تعیین تکلیف شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد دوستار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته