دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 13:20
حجت‌الاسلام شفیعی تأکید کرد؛

عبور از دوران گذار دانشگاه آزاد اسلامی با سیاست‌های ریاضت اقتصادی

مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شرایط فعلی که با کمبود منابع روبه‌رو هستیم، باید با سیاست‌های ریاضت اقتصادی از دوران گذار دانشگاه در نهایت صبر و تلاش عبور کنیم.
کد خبر : 546511
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فومن، حجت‌الاسلام سیدمحمد شفیعی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با گرامیداشت منزلت عرفانی و دینی آیت‌الله علامه بهجت فومنی و تأکید بر افتخار به همشهری‌بودن با این عبد صالح خدا برای همه فومنی‌ها و دانشگاهیان این شهر، یاد و خاطره 16 آذر و جایگاه رفیع شهدای این واقعه تاریخی بزرگ و روز دانشجو از تلاش‌های بی‌شائبه سیدسجاد گشتی رئیس قبلی واحد فومن و شفت تشکر کرد.


وی حضور رامین شعبانی را به‌عنوان یک دانشمند و مدیری باتجربه، سختکوش، حرفه‌ای، انقلابی و جهادی، نعمتی برای منطقه، استان و شهرستان دانست و بیان کرد: در بازدید از واحد فومن و شفت تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در تمام بخش‌های اداری و آموزشی رعایت شده و همه امور دانشگاه بدون هیچگونه نقصی در حال انجام است.


مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با توجه به اپیدمی ویروس منحوس کرونا در کشور، اداره‌کل بازرسی دانشگاه آزاد با درنظرگرفتن سلامت دانشجویان در تمام مقاطع، برنامه‌ای تدوین و به تمام واحدها در سراسر کشور ابلاغ کرده است. در شرایط فعلی که با کمبود منابع روبه‌رو هستیم، باید با سیاست‌های ریاضت اقتصادی از دوران گذار دانشگاه در نهایت صبر و تلاش بدون پایین‌آوردن راندمان کاری خود عبور کنیم.


شفیعی تأکید کرد: مطابق تأکیدهای مقام معظم رهبری باید در دانشگاه آزاد اسلامی مدیرانی جهادی، انقلابی و متخصص منصوب شوند تا به تعبیر رئیس هیئت موسس دانشگاه بتوانیم دانشگاه آزاد اسلامی را به تراز انقلاب برسانیم. رساندن به تراز انقلاب باید مهم‌ترین سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در کلان و در طول آن راهبردهای کاربردی در مناطق، استان‌ها و واحدها باشد.


جلوگیری از اتلاف منابع سرلوحه تک‌تک دانشگاهیان باشد


وی اضافه کرد: جلوگیری از اتلاف منابع سرلوحه تک‌تک افردای باشد که با دانشگاه در ارتباط هستند و مهم‌تر اینکه همه به‌ویژه کارشناسان باید در تکریم دانشجو و رعایت کامل احترام در شأن و منزلت دانشجویان و خانواده‌ آنان به‌عنوان اصلی‌ترین ارباب رجوع‌های دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام داشته باشند.


مدیرکل بازرسی و نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی با آرزوی موفقیت برای واحد فومن و شفت و همه همکاران و استادان این واحد در ادامه برنامه‌های خود با حجت‌الاسلام محمدامین نقدی امام جمعه شهرستان فومن دیدار داشت و درنهایت از پروژه 6 هزار و 225 مترمربعی ساختمان آموزشی واحد فومن و شفت بازدیدی کرد.


شفیعی با ابراز تأسف از تأخیر در راه‌اندازی این پروژه و ازبین‌رفتن برخی امکانات و قطعات زیرساختی این پروژه که بی‌شک از بیت‌المال و اموال عمومی جامعه است، پیگیری و بررسی مشکلات مالی و تأمین اعتبار این پروژه را در راستای بهره‌برداری و تکمیل آن در اولویت برنامه‌های منطقه و استان قلمداد و بر مساعدت و همکاری هرچه بیشتر این اداره‌کل در رفع موانع در این خصوص تأکید کرد.


به گزارش آنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد شفیعی مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3، رضا طاهری سنگتراشانی رئیس اداره نظارت و ارزیابی منطقه 3 و احمدی بازرس اداره کل نظارت و بازرسی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی از واحد فومن و شفت بازدید کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته