دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سپاه شهرستان ملکان مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه؛ خط قرمز شهید سلیمانی/ خصوصیتی که سردار دلها را نزد رهبری عزیزتر کرد

فرمانده سپاه ملکان گفت: انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه خط قرمز سردار شهید سلیمانی بود و وقتی احساس می‌کرد این دو مهم مورد هجمه قرار گرفته‌اند، موضع می‌گرفت.
کد خبر : 554251
دانشگاه 4(1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، اصغر اسفندیاری در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار شد به تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی بود.


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی فراجناحی در کشور بود و در هیچ مسائل جناحی هم دخالت نمی‌کرد، افزود: این شهید با شخصیت نظامی، فرهنگی و اجتماعی، مردمداری و ساده‌زیستی‌اش زبانزد خاص و عام بود.


ولایتمداری شهید سلیمانی همراه با اخلاص، اعتقاد و عمل بود


فرمانده سپاه شهرستان ملکان به ولایتمداری سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: ولایتمداری این شهید همراه با اخلاص، اعتقاد و عمل بود و این اخلاص در عمل موجب عزیزترشدن او نزد مقام معظم رهبری شد تا جایی که حضرت آقا بعد از مکتب حضرت امام خمینی(ره) دومین مکتب در دوران انقلاب اسلامی را مکتب سلیمانی نامگذاری کردند.


اسفندیاری به توجه به خدمات شهید سلیمانی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به‌خصوص دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و مبارزه با اشرار خاطرنشان کرد: حضور او در خاورمیانه موجب تقویت جبهه جدید مقاومت مقابل استکبار جهانی و شکست  رژیم صهیونیستی شد.



وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی فرماندهی شجاع و باتدبیر بود، تبیین کرد: اگر این تدبیرهای سردار مقاومت نبود جبهه مقاومت به این راحتی پیروز نمی‌شد، بنابراین تدبیر و مقاومت او موجب شکست جبهه دشمن و نابودی گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه شد.


فرمانده سپاه شهرستان ملکان گفت: انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه خط قرمز سردار شهید سلیمانی بود و وقتی احساس می‌کرد، این دو مهم مورد هجمه قرار گرفته‌اند، موضع می‌گرفت.


جوانان باید از مکتب شهید سلیمانی الگو بگیرند


فرمانده سپاه شهرستان ملکان، توجه به مکتب شهید سلیمانی و الگو قرارگرفتن آن برای جوانان را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در گرو توجه به مکتب سردار دل‌ها بوده و فرمول رفع مشکلات کشور نیز روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی و فاصله گرفتن از گفتمان غربی است.


اسفندیاری بیان کرد: با این روش ضمن خنثی کردن تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی، دولت جوان انقلابی با اتکا به توان داخلی به رفع مشکلات اقتصادی کشور می‌پردازد.


به گزارش آنا، در پایان مراسم پس از اجرای مداحی توسط حاج علی امانی و پخش کلیپ در وصف مجاهدت‌های سردار دل‌ها از دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان که در مسابقات روز دانشجو حائز رتبه شده بودند، تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته