دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 14:33
در جلسه‌ای مشترک مطرح شد؛

افزایش تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه

افزایش هرچه بیشتر تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و پارک علم و فناوری این استان در جلسه مشترک رؤسای این دو سازمان مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر : 554107
photo6023577962491785558.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، ظهر امروز در نشست مشترکی با حضور فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان بر اهمیت تأثیر هرچه بیشتر تعامل دو دستگاه در رشد و توسعه این استان تأکید شد.


در این جلسه که آرش بوچانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، فرهاد سلیمی رئیس مرکز رشد و افشین غنی‌زاده رئیس مرکز اقتصاد دانش‌بنیان نیز حضور داشتند؛ هدف از برگزاری این نشست دستیابی به تفاهم‌نامه جامع همکاری و تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان فعال استان در مسیر راه‌اندازی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان شد.



از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه برگزاری کارگاه‌های مشترک بین دو دستگاه و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به‌عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری و داوری در پارک علم و فناوری استان بود که در همین راستا پارک علم و فناوری نیز شرکت‌های متبوع خود را برای عقد قرارداد و انجام پروژه‌های علمی و صنعتی مشترک معرفی کرد.


این جلسه دو مصوبه نیز داشت که شامل دو طرح «توریسم علمی» و «تهیه ژلاتین از ضایعات ماهی» به‌صورت هسته فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بود که به تصویب اعضا رسید.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته