دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 12:39
امام جمعه موقت تهران:

هدف فتنه 88 انقلاب مخملی، آسیب به نظام و کشورهای آسیای میانه بود

امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه 88 فتنه عمیقی بود که در نهم دی ماه برملا شد، فتنه‌گران انقلاب مخملی راه انداخته بودند و امیدوار بودند علاوه‌بر کشورهای آسیای میانه به نظام ما هم آسیب بزنند.
کد خبر : 554010
IMG_6920.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، مراسم محوری بصیرتی به‌مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی با عنوان «روشنگری و بصیرت‌افزایی» و گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید هسته‌ای و دفاعی «دکتر محسن فخری‌زاده» در محل سالن باغ ملی شهر قدس  برگزار شد.


عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس و حسین حبیبی فرمانده سپاه در سالن باغ ملی شهرستان قدس با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه شهرستان قدس ابعاد مختلف حماسه ماندگار ۹ دی را تبیین و حاضران با رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.


این مراسم با ذکر توسل و روضه‌خوانی و سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به ساحت قدسی حضرت زهرا(س) نخستین مدافع حریم ولایت علوی برگزار شد.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به رعایت دستورالعمل بهداشتی و تشکر از حاضران که در شرایط  بحرانی به‌دلیل ولایت‌مداری و ارج‌نهادن به مقام شامخ ائمه اطهار(ع) در این جلسه حاضر شدند، اظهار کرد: مباهات می‌کنیم که در این سودای قلب ما، محنت فاطمه است و محبت آن کسی که در 200 روایت از پیغمبر اکرم نقل شده که «هرکه فاطمه را بیازارد، مرا آزرده است و هرکه فاطمه را دوست داشته باشد، مرا دوست دارد»؛ بنابراین ما خوشحال و خرسندیم که خداوند محبت به اهل بیت و خانم فاطمه زهرا را در دل ما امت شیعه نهاده است.


وی با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی تأکید کرد: با جلوه‌گرشدن بصیرت فاطمی در نهم دی 88، شعار عملی ما مردم این شد که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند». در آن زمان مردم از ولایت‌ستیزان به ستوه آمده و منتظر اظهار نفرت از ولایت‌ستیزان جامعه بودند و می‌خواستند تأکید کنند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.


امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: فتنه 88 فتنه عمیقی بود که در نهم دی ماه برملا شد، فتنه‌گران انقلاب مخملی راه انداخته بودند و امیدوار بودند علاوه‌بر کشورهای آسیای میانه به نظام ما هم  آسیب بزنند.


خاتمی بیان کرد: به‌دلیل اینکه مجلس یاد سردار دل‌ها شهید سلیمانی را دارد، می‌توانم بگویم بیش از سه دهه با این شهید حشر و نشر داشتم، ارادتمندش بودم. دعوت ما به کرمان به‌عنوان یک طلبه ناچیز هم از سوی او بود که بعداً تبدیل به نمایندگی خبرگان شد.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان قدس، فرمانده سپاه، شهردار، رئیس شورای شهر و سرپرست واحد شهرقدس از خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز، مدافعان حرم اهل بیت(ع) و بسیجیان و جهادگران عرصه سلامت (پایگاه سلامت شهید سلیمانی) شهرستان قدس تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته