دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 09:46
در پی ترور شهید سلیمانی انجام شد؛

امضای طومار علیه ترامپ توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با امضای طوماری خواستار مجازات ترامپ به‌دلیل ترور سردار سلیمانی شدند.
کد خبر : 553959
۲۰۲۱۰۱۰۳_۱۴۰۹۴۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، به‌مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش و چهلمین روز ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در پی مطالبات دانشجویان این واحد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ و امضای طوماری از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، خواستار مجازات ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پی به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شدند.


برگزاری کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی در واحد مرودشت
کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی هم به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس علامه طباطبائی این واحد دانشگاهی برگزار شد.



در این کارگاه که به‌منظور آشنایی دانشجویان با محتوا و ماهیت، مقررات و آیین‌نامه، اصلاحات و مفاهیم پایه در نشریه، مراحل کاری و عملیاتی تهیه نشریه، اصول کلی و اساسی در نشریات دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد، علی شمس‌الدینی به‌عنوان مدرس دوره، مدیران مسئول، سردبیران و اعضای هیئت تحریریه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت حضور داشتند.


با برگزاری این دوره آموزشی، دانشجویان شرکت‌کننده خود را برای حضور موفق در جشنواره نشریات دانشجویی«قلم» دانشگاه آزاد اسلامی آماده می‌کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته