دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1399 - 17:08
قالیباف:

قوانینی را علیه تروریسم دولتی تصویب می‌کنیم

رئیس مجلس گفت: تلاش می‌کنیم در مجلس قوانینی را در برابر تروریسم دولتی تصویب کنیم و کسانی که رسماً مسئولیت این حرکت زشت و تروریستی را به عهده می‌گیرند و چنین جنایاتی را انجام می‌دهند، تحت تعقیب قرار می‌دهیم. دشمنان بدانند که حتماً انتقام واقعی ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 553844
1399031113504620120515874.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم که یک مجلس انقلابی است خودش را وابسته به فرهنگ جهاد و شهادت می‌داند.


وی ادامه داد: مجلس بدون شک به موضوع فرهنگ جهاد و شهادت توجه جدی دارد، افزود: خواسته همه شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری خدمت درست به مردم است تا بتوانیم در این بخش کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.


قالیباف عنوان کرد: همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند مجلس یازدهم دو مأموریت جدی اقتصاد و فرهنگ را باید دنبال کند و در حوزه فرهنگ هم تمرکز بر بحث فرهنگ جهاد و شهادت است.


رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مجازات آمران و عاملیان ترور سردار سلیمانی بیان کرد: بدون شک مجلس شورای اسلامی یک از وظایفش پی‌گیری این موضوع است تا بتوانیم با مطالبه‌گری و دیپلماسی فعال بین‌المللی با دولت‌هایی که آشکارا به تروریسم دولتی متوسل می‌شوند مقابله کنیم و مرتکبان آن مجازات شوند.


وی گفت: تلاش می‌کنیم در مجلس قوانینی را در برابر تروریسم دولتی تصویب کنیم و کسانی که رسماً مسئولیت این حرکت زشت و تروریستی را به عهده می‌گیرند و چنین جنایاتی را انجام می‌دهند، تحت تعقیب قرار می‌دهیم. دشمنان بدانند که حتماً انتقام واقعی ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته