دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1399 - 16:54
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان:

راز ماندگاری سردار سلیمانی در ولایت‌مداری و مردم‌داری بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بیان کرد: بدون تردید راز ماندگاری سردار سلیمانی، ولایت‌مداری، مردم‌داری، اخلاص و تقوای وی بود.
کد خبر : 553838
DSCN9967.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، سیدحسن حجازی در نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با مدیران گروه‌های آموزشی اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود و برای انقلاب و این مرزوبوم تلاش زیادی کرد.


وی افزود: او یکی از پیروان واقعی و به تمام معنای خط امام(ره) و رهرو مقام معظم رهبری بود که زندگی خود را صرف مبارزه با استکبار کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بیان کرد: بدون تردید راز ماندگاری سردار سلیمانی، ولایت‌مداری، مردم‌داری، اخلاص و تقوای وی بود، بزرگ‌مردی که بدون توجه به امور دنیوی، خود را از سال‌ها قبل برای حضور در محضر خداوند و دست‌یابی به شهادت آماده کرده بود.


حجازی ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید سادگی، بی‌پیرایه بودن و زندگی و منش سردار را الگوی خود قرار دهیم  و خود را برای شهادت در راه این مرز و بوم آماده و مهیا نگه‌د‌اریم.


وی با بیان بخشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در حوزه پژوهش و فناوری، ادامه داد: این واحد دانشگاهی یکی از واحدهای خوب استان اصفهان به حساب می آید که این امر، نتیجه تلاش همه اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان خدوم دانشگاه است، کسب عنوان سوم در پنجمین جشنواره پژوهشی استان اصفهان، خود گواهی بر این مدعاست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان مطرح کرد: تلاش همه ما بر این است که در فرصت‌های آتی بتوانیم با حفظ این عنوان، نیم‌نگاهی به ارتقای آن داشته باشیم و به سوی عنوان‌های بالاتر حرکت کنیم، موفقیت کسب شده، حاصل کار تیمی و نتیجه تلاش  همه کارکنان دانشگاه است و من از تلاش‌ همه در کسب این عنوان  تشکر می‌کنم.


به گزارش آنا، در این نشست، از برترین‌های پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان به شرح ثبت اختراع داخلی برتر، اسپری جوهر با قابلیت پاک شدن سریع با اجرای علی احمدحسینی، آزمایشگاه برتر، آزمایشگاه دوام بتن با اجرای بابک بهفروز عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی و طرح برون‌دانشگاهی برتر، خدمات مشاوره و استقرار آراستگی s۵ در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اجرای علیرضا شیروانی عضو هیئت علمی این دانشگاه قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته