دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

تألیف 2 جلد کتاب توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی میانه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه 2 جلد کتاب تألیف و روانه بازار نشر کرد.
کد خبر : 553816
IMG_2390.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، رفعت عطاری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دو جلد کتاب با عنوان «بهداشت محیط‌زیست» و «رهبری تحول‌گرا در نظام‌های آموزشی» را تألیف کرد.


عطاری در گفتگو با آنا درباره کتاب بهداشت محیط‌زیست اظهار کرد: برای همگی ما نیاز اساسی به شرایطی ایمن بوده که در آن آب سالم، غذا و سرپناه کافی مهیا باشد و افراد مختلف بتوانند در صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند، یکسان است.


وی افزود: محیط عبارت است از مجموعه شرایط و عوامل خارجی که بر زندگی و تکامل فرد با جامعه تأثیر می‌گذارد و این عوامل و شرایط محیطی به صورت‌های مختلف فیزیکی، زنده و اجتماعی در بهداشت عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ادامه داد: کتاب بهداشت محیط‌زیست در 10 فصل و در 176 صفحه، توسط انتشارات استادان دانشگاه در یک هزار جلد تیراژ به چاپ رسیده است.


عطاری درباره کتاب دوم، رهبری تحول‌گرا در نظام‌های آموزشی بیان کرد: تغییرات مهم در محیط کسب‌وکار از مشخصه‌های اصلی قرن حاضر است. تغییرات سریع محیط، صنعت، مشتریان، ارباب‌رجوع، رقبا، همکاران، محصولات و خدمات، همگی نیروهایی هستند که بر سازمان تأثیر می‌گذارند و نیاز به برتری را موجب می‌شوند.


وی با بیان اینکه رهبری یکی از موضوعات رفتار سازمانی است که مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته که در رشد و توسعهٔ پایدار سازمان‌ها حائز اهمیت بوده مطرح کرد: رهبری مؤثر، باید مسیری را برای هدایت تلاش‌های همه کارکنان برای اجرای اهداف سازمان فراهم آورد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اهمیت رهبری در سازمان‌ها خاطرنشان کرد: رهبری ممکن است حلقه اتصال میان اهداف فردی و سازمانی، ضعیف یا گسیخته شده که این موضوع می‌تواند به موقعیتی نامطلوب منجر شود.


عطاری یادآور شد: این کتاب نیز در سه فصل، با تیراژ یک هزار جلد توسط انتشارات استادان دانشگاه، در 122 صفحه منتشر شده است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته