دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1399 - 10:51
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زواره:

خون‌ شهدای مقاومت روزشمار نابودی آمریکا را تسریع می‌بخشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره‎ گفت: ریختن خون‌ پاک و مطهر شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی برای مستکبران نخواهد داشت؛ بلکه روزشمار نابودی آمریکا را تسریع می‌بخشد.
کد خبر : 553655
WhatsApp Image 2021-01-02 at 20.10.02(1).jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زواره، مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده با حضور رئیس دانشگاه، دانشجویان، استادان، کارکنان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


مصطفی صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زواره  در ابتدای مراسم با تسلیت این ایام و ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله مصباح یزدی گفت: سال گذشته در چنین روزهایی مستکبران جهان قلب همه مردم ایران و خواستاران امنیت را جریحه‌دار کردند و سردار سلیمانی را ناجوانمردانه مورد هدف قرار دادند؛ اما غافل از اینکه ریختن خون‌های پاک و مطهر شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی برای آنها نخواهد داشت؛ بلکه روزشمار نابودی آمریکا را تسریع می‌بخشد.


ویژگی‌های سردار سلیمانی وی را محبوب قلوب مردم کرده بود


در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا فخاری از استادان گروه معارف دانشگاه با اشاره به آیه‌تی از قرآن اظهار کرد: اخلاص و تقوا ازجمله برجسته‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بزرگوار بود که باعث شد وی در قلوب همه مردم ایران و آزادگان جهان جای داشته باشد و مردم در  مراسم تشییع پیکرش سنگ تمام گذاشتند.


وی ولایت‌پذیری، مردمی‌بودن، نگاه جهانی، ارادت به اهل بیت (ع) و ساده زیست بودن را از دیگر ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر دانست.


در پایان این مراسم از کتاب «همکلاسی آسمانی» با موضوع وصیت‌نامه شهدای دانشجوی شهر زواره که توسط سجاد تقوی و محمد‌علی کوچک‌دخت تدوین شده رونمایی و تمثال شهدای مقاومت و هسته‌ای توسط حاضران گلباران شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته