دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بشیری خبر داد؛

برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی میانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی در این دانشگاه با حضور یک‌هزار و 483 شرکت‌کننده خبر داد.
کد خبر : 553152
IMG_2204.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1399 با حضور یک‌هزار و 483 شرکت‌کننده در دو نوبت صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: آزمون استخدامی، هرساله به منظور جذب نیروی انسانی جدید برگزار می‌شود که در این آزمون، عناوین شغلی متعددی از ارگان‌های متفاوتی ذکر می‌شود و داوطلبان واجد شرایط ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بسته به نوع مدرک تحصیلی خود، در یکی از آنها ثبت‌نام و شرکت کنند.



جبار بشیری افزود: در این آزمون تعداد 305 مرد در محل مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی و 377 زن در مجتمع دانشگاهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ساختمان مرکزی) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رقابت کردند.


برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی در 6 گروه شغلی


وی با اشاره به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده روز جمعه بیان کرد: تعداد 395 مرد (مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی) و 442 زن (مجتمع دانشگاهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در نوبت صبح رقابت می‌کنند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تأکید کرد: با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در راستای بهبود ارتقای کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شرکت‌کنندگان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد.


بشیری با بیان اینکه آزمون امسال در 6 گروه شغلی برگزار شد، گفت: اکثریت آزمون‌های استخدامی شامل دو مرحله آزمون و مصاحبه هستند. از افرادی به مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌شوند که موفق به کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته