دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون وزیر راه: محور ایلام- مهران چهار بانده می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بازدید از محور ایلام- مهران عنوان کرد: چهار بانده شدن محور ایلام- مهران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
کد خبر : 55281

به گزارش گروه اقتصادی آنا، در این بازدید علاوه بر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون راهداری سازمان راهداری، معاونین امنیتی-سیاسی و امور عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی حضور داشته و بر توسعه این محور و پایانه مرزی مهران تاکید کردند.


داوود کشاورزیان درباره توسعه محور ایلام- مهران گفت: به دلیل موقعیت شهر مهران چه به لحاظ نزدیکی به مرکز کشور و چه به لحاظ نزدیکی به عتبات عالیات اکثر زائران تمایل دارند از طریق این مرز به عتبات عالیات مشرف شوند.


وی تصریح کرد: این امر باعث ایجاد ترافیک و مشکلاتی خواهد شد و آمار اربعین امسال نیز نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد این عزیزان چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده‌اند.


وی ادامه داد: مهم‌ترین محدودیت در این زمینه راه‌های ارتباطی شهر مهران است که هم اکنون با اعتبارات ملی و استانی قسمت‌هایی از مسیر در حال چهار بانده و سه بانده شدن است و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ردیف بودجه‌ای برای چهار بانده شدن محور ایلام- مهران در نظر گرفته شود و این محور به طور کامل چهار بانده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب