دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1399 - 12:57
امام‌جمعه قائم‌شهر:

باید زمینه تشکیل دولتی جوان، مؤمن و انقلابی را فراهم کنیم

امام‌جمعه قائم‌شهر گفت: برای اینکه بتوانیم از وضعیت بد اقتصادی کشور بیرون بیاییم باید زمینه را برای تشکیل دولتی جوان، مؤمن و انقلابی فراهم کنیم؛ زیرا اگر نسل انقلاب روی کار بیاید می‌تواند به جامعه و مردم خدمت کند.
کد خبر : 552772
01.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، آیت‌الله علی معلمی در وبینار فرهنگی، سیاسی و ولایت‌مداری که به‌مناسبت گرامیداشت 9 دی و استقبال از سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد با گرامیداشت ایام فاطمیه، 9 دی، سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی و اربعین دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده  فصل مشترک تمام این مناسبت‌ها را بصیرت، ولایت‌پذیری و استقامت در مسیر الهی عنوان کرد.


این مسئول با یادآوری وضعیت بد اقتصادی امروز کشور و اینکه بتوانیم از این شرایط بیرون بیاییم، گفت: باید سعی کنیم زمینه را برای تشکیل یک دولت جوان، مؤمن انقلابی فراهم کنیم؛ زیرا اگر نسل انقلاب و حاج‌قاسم سلیمانی روی کار بیایند همانطور که در عرصه دفاع مقدس، دفاع از حرم و انقلاب ایستادند می‌توانند به جامعه و مردم  خدمت کنند.


وی با ذکر آیه‌ای از قرآن در مورد مساوی  بودن انسان بینا با انسان نابینا گفت: رسول اکرم (ص) در این مورد فرمودند که نابینا آن کسی نیست که چشم ظاهری نداشته باشد؛ بلکه نابینای واقعی کسی است که بصیرت، چشم دل و درک درستی از مسائل  نداشته باشد.



امام جمعه قائم‌شهر با یادآوری فتنه سنگینی که استکبار جهانی در سال 88 طراحی کرده بود  و عوامل استکبار از بیرون و داخل به این فتنه دامن زدند، بیان کرد: مزدوران، هدف اصلی این اقدام را امامت و ولایت قرار دادند؛ زیرا بهتر از همه می‌دانند که اصل پیروزی انقلاب و اصل شکستن آمریکا به‌وسیله امامت و ولایت اتفاق افتاد که اگر امامت و ولایت نبود، آیا اینگونه جوانان سینه سپر می‌کردند و مشتاق شهادت می‌شدند.


معلمی ادامه داد:  پشت آن فتنه یک حرکت خودجوش حماسه‌ساز و تاریخ‌ساز بوده که اثر بسیار بزرگی به‌جا گذاشت و مانند آبشار سنگین بر آتش فتنه دشمن فرود آمد و خاموش کرد.


بزرگی شهید سلیمانی در ولایت‌پذیری بود


وی عظمت و بزرگی حاج قاسم سلیمانی را در ولایت‌پذیری، بصیرت و استقامت بالای وی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی حرکت بی‌غل و‌ غشش در مسیر رهبری بود و سزاوار است در زندگی شخصی خود از سیره وروش زندگی این بزرگان درس و الگو بگیریم و آنچه خیر و صلاح ماست را بشناسیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه چرا دشمن امثال محسن فخری‌زاده را هدف قرار می‌دهد، اظهار کرد: دشمن و استکبار جهانی پیشرفت علمی ایران اسلامی را نمی‌خواهد؛ آنان خوب می‌دانند که ایران در قله پیشرفت‌های علمی قرار داد و برای اینکه کشور ایران را از پیشرفت علمی که به‌دست می آورد، باز بدارد، سرمایه‌های زیادی هزینه می‌کند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته