دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1399 - 11:40
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

بیشترین تخریب باغات در تهران در مناطق 1 و 3 است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مناطق شمالی به ویژه مناطق ۱ و ۳ بیشترین تعداد باغات و درختان را دارند و بیشتر از هر منطقه‌ای هم مورد تعرض قرار می‌گیرند.
کد خبر : 552409

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با تعرض به باغات در شهر تهران گفت:  مناطق شمالی به ویژه مناطق ۱ و ۳ بیشترین تعداد باغات و درختان را دارند  و بیشتر از هر منطقه‌ای هم مورد تعرض قرار می‌گیرند. یکی از اقداماتی که باید با جدیت در منطقه دنبال شود این است که همه پرونده‌هایی که مربوط به تخریب و نوسازی و عدم خلاف پایان کار است، حتماً از کمیسیون ماده ۷ استعلام بگیرند تا بتوان در جهت حفظ و گسترش فضای سبز اقدام کرد.


وی ادامه داد: باید نظارت کافی بر روی آرا به‌ویژه پرونده‌های ماده 100 وجود داشته باشد تا وقتی صادر می‌شود حتماً در منطقه این پرونده‌ها اجرائی شده و حسن اجرای آرا نیز پیگیری شود. می‌بایست در پرونده‌هایی که در ماده ۱۰۰ بررسی می‌شود و به تغییر کاربری باز می‌گردد تدبیری اندیشیده شود تا چنین اتفاقی رخ ندهد و یا حق و حقوق شهر و شهرداری ادا شود.


این عضو شورای شهر تهران افزود:  آبیاری و استفاده از پساب نکته دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد و در منطقه گونه‌های کم آب کاشت شده و از کاشت چمن پرهیز شود.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته