دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

«آزمایش» افتخاری برای ایران/ از جهش تولید تا صادرات در اختیار جوانان ایرانی

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد مجموعه آزمایش گفت: این برند در چند سال اخیر روندی رو به رشد داشته و این موضوع مرهون این است که توسط بخش خصوصی زحمات زیادی کشیده شده تا بتوانیم این برند را دوباره سربلندتر از همیشه داشته باشیم.
کد خبر : 552377
آزمایشششش.jpeg

به گزارش خبرنگار اقتصادی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ نمایشگاه صنف لوازم خانگی در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حالی برگزار شد که بسیاری از برند‌های داخلی و خارجی در این سری از نمایشگاه محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند، جدیدترین و بروز ترین وسایل خانگی که از نظر خریداران تحول جدیدی در صنعت لوازم خانگی ایجاد کرده است به میدان نمایش گذاشته شده بودند؛  اما در میان برندهای معروف واقع در نمایشگاه لوازم خانگی نام یکی از برندهای قدیمی ایران می‌درخشد، نامی که برای هر ایرانی آشنا است، شرکت «آزمایش» یکی از برندهای نام آشنا ایران در صنعت لوازم خانگی است که طی سال‌ها در خانه‌های ایرانیان جای خود را پیدا کرده است ؛  در همین زمینه با هادی جعفری منفرد مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد مجموعه آزمایش به گفتگو نشستیم تا از روند عملکرد این شرکت آشنا شویم که در ادامه می‌خوانید.


 آنا:بیشترین فعالیت شرکت آزمایش در چه زمینه‌هایی است؟


جعفری منفرد: شرکت آزمایش بسیاری از محصولات ایرانی‌ها را در زمینه لوازم خانگی تولید می‌کند؛  محصولاتی از قبیل آبگرمکن‌های گازی و برقی، انواع هیترها، کولرهای آبی و سلولزی و کولرهای نسل جدید؛ البته ما در زمینه ثبت اختراع نیز فعال بودیم،‌ یکی از کولرهای ما از محصولات دانش‌بنیانی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و مجهز به تکنولوژی روز است به گونه‌ای که شما می‌توانید  با موبایل‌ خودتان پیش از اینکه به منزل بیایید کولر را خاموش یا روشن کنید. 


بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی


آنا:آیا همه این محصولات تولید داخل هستند؟


جعفری منفرد: بله؛ همه  لباسشویی‌ها، جاروبرقی‌ها و بخاری و...  محصولات تولید داخلی هستند که توسط کارگران ایرانی تولید می‌شود.


آنا:با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر افزایش تولید داخلی، آیا امسال هم شما افزایشی داشتید؟


جعفری منفرد: خوشبختانه شاید بتوانم بگویم مجموعه آزمایش جزء مجموعه‌هایی بوده که در بعضی از اقلام خوش درخشیده است؛  برای مثال افزایش یک هزار و 200 درصدی تولیدات ما در بحث آبگرمکن یکی از این موارد است و یا رشد بیش از 10 درصدی در سایر محصولان شرکت آزاماییش از افتخارات ما است .؛‌ تقریباً می‌توانم بگویم ما در تمامی اقلام تولیدی گروه آزمایش  شاهد رشد بودیم و این خبر خوبی است برای کسانی که بالاخره به این برند نام آشنای قدیمی که بیش از 60 سال  با آن خاطره دارند باشد آزمایش روز به روز در حال پیشرفت است.


بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی


 آنا: میزان رضایتمندی مردم به چه صورت بوده؟ با توجه به اینکه با این برند خیلی خاطره‌ها دارند و بعضی‌ها با این برند بزرگ شده‌اند؟


 جعفری منفرد: یکی از بخش‌هایی که برای ما بسیار مهم و همواره مورد توجه مدیران ارشد شرکت بوده  میزان رضایت مشتری است؛ این رضایت از چند جهت حاصل می‌شود ابتدا اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در بدو خرید و مراحل نصب محصول تا پایان دوره گارانتی و حتی بعد از آن  در ارائه خدمات به هر کسی که در کشور محصول آزمایش را خریده داشته باشیم؛ همچنین من می‌توانم این ادعا را بکنم که شبکه خدمات پس از فروش آزمایش یکی از شبکه‌های گسترده خدمات در کشور است؛ بیش از 450 مجموعه‌های خدمات پس از فروش در سطح کشور، در تمامی استان‌ها و در تمامی نقاط این کشور با خبره‌ترین افراد آماده سرویس‌دهی به مشتریان هستند که از بدو نصب تا دوره‌ای که گارانتی هست به مشتریان ارائه خدمت می‌کنند.


بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی


آنا: آیا فعالیت خدمات رسانی را رصد می‌کنید؟


جعفری منفرد: بله! ما سیستم« Happy Calling» داریم و به صورت رندم چک می‌کنیم، به صورت مستمر خود این شبکه را تحت نظارت قرار می‌دهیم چرا که معتقد هستیم مهم‌ترین سرمایه هر شرکتی، مصرف‌کنندگان نهایی محصولات آن شرکت و مشتریان هستند؛ بنابراین بحث خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتری و پایبندی واقعی آزمایش به گارانتی محصولاتش اصول اساسی شرکت است.


آنا: در مورد محصول جدیدی که ارائه دادید لطفا توضیح دهید؛ به نظر می‌رسد یکی از جذاب ترین وسایل خانگی باشد.


جعفری منفرد: برند آزمایش در چند سال اخیر روندی رو به رشد و تعالی را داشته و این موضوع مرهون این است که توسط بخش خصوصی دارد زحمات زیادی کشیده می‌شود و سرمایه‌گذاری مهمی در این بخش انجام شده تا ما بتوانیم این برند را که بالاخره فراز و نشیب بسیاری را هم پشت سر گذاشته، دوباره سربلندتر از همیشه داشته باشیم. به نظرم این روزها می‌توانیم بگوییم آزمایش سربلندتر از همیشه است و در سال‌های آینده هم إن‌شاءالله با همت بچه‌هایی که وجود دارند سربلندتر خواهد شد؛ در سال جاری برنامه توسعه بسیار جدی داشتیم و محصول جدیدی را که یک محصول بسیار با راندمان بالا است از خانواده کولرهای آبی به سبد محصولات‌مان اضافه کردیم؛ کولر اکسترا به عنوان یک محصول ثبت اختراع شده در کشور توسط جوان نخبه ایرانی که رشد یافته در مراکز رشد دانشگاهی است و خلاصه کاملاً محصول دانشگاهی است، آزمایش این افتخار را دارد که روی این محصول سرمایه‌گذاری کرده و ادامه دارد و تجاری‌سازی کردهاست  


بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی


آنا: آیا برنامه‌ای برای صادرات محصولات خود دارید؟


جعفری منفرد: این نوید را به دوستداران برند آزمایش بدهم که به زودی آزمایش را در بازارهای منطقه هم إن‌شاءالله خواهیم دید؛ کشورهای حوزه آسیای میانه، کشورهای منطقه مثل عراق، افغانستان، برنامه‌ریزی جدی داریم که سال بعد و سال‌های آتی حضور جدی داشته باشیم و خلاصه آزمایش امروز خیلی مفتخر است به کارگرانش، کارمندانش، مهندسانی که در سایت‌های مختلف تولیدی برای این مجموعه و برند زحمت می‌کشند که محصولات باکیفیت در رده قیمت‌های متفاوت و متنوع و در گستره بسیار بزرگی دارد تولید می‌کند.


 انتهای پیام/4148/ر/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب