دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1399 - 10:36
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

موافقت وزیر بهداشت با اختصاص پزشکان متخصص به اسلامشهر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در دیدار با وزیر بهداشت مقرر شد در مورد تخصیص پزشکان متخصص به بیمارستان‌های اسلامشهر اقدام شود و دیگر لازم نیست مردم این شهرستان برای دسترسی به پزشکان متخصص به تهران مراجعه کنند.
کد خبر : 551750
index1212.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی شریفیان صبح امروز در توضیح نتایج دیدار خود با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به پروژه نیمه تمام بیمارستان 404 تختخوابی اسلامشهر گفت: در حالی که شهرستانهایی با جمعیت بسیار کمتر از اسلامشهر دارای بیمارستان مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی هستند اما این شهرستان همچنان فاقد این امکانات است.


وی افزود: از طرف دیگر از دو بیمارستان دایر در شهرستان اسلامشهر یکی متعلق به بخش خصوصی و دیگری متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و متاسفانه تنها بیمارستان مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی مدت‌هاست که در حال ساخت بوده و تکمیل آن به آرزوی مردم اسلامشهر مبدل شده است.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: چون پزشکان ضریب «کا» تنها به بیمارستان‌های مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده می‌شوند، به دلیل عدم وجود این گونه بیمارستان‌ها در اسلامشهر مردم این شهرستان از حضور درمانگران متخصص محروم بوده‌اند و برای بهره‌مندی از خدمات این پزشکان ناچار بوده‌اند به مراکز درمانی استان تهران مراجعه کنند.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: در دیدار با وزیر بهداشت با شرح وضعیت موجود و توضیح اختلالی که در امر درمان و نیاز مردم اسلامشهر به حضور پزشکان متخصص، مقرر شد با توجه به عدم حضور بخش دولتی در منطقه و بیمارستان در حال ساخت و مشکلات مردم، در مورد تخصیص پزشک متخصص اقدام شود و دیگر لازم نیست مردم این شهرستان برای دسترسی به پزشکان متخصص به تهران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته