دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چزاره پراندلی:

مقابل یوونتوس کمی شانس آوردیم/ جسورانه برابر تیم پیرلو برنده شدیم

سرمربی تیم فیورنتینا گفت: بازی جسورانه‌ای مقابل یوونتوس انجام دادیم و کمی شانس آوردیم تا پیروزی مهمی کسب کنیم.
کد خبر : 550767
photo_2020-12-15_11-55-12.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چزاره پراندلی آخرین مربی فیورنتینا شد که پس از 12 سال در خانه یوونتوس به پیروزی رسید و شب گذشته نیز دوباره این کار را تکرار کرد.


پراندلی در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل یوونتوس اظهار کرد: دیدار مناسبی برای ریسک حکردن بود. آخرین بار در مارس 2008 به پیروزی رسیدیم که بسیار ارزشمند بود. مسلماً کارت قرمز خوان کوادرادو در این نتیجه تأثیر داشت و به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم.


سرمربی فیورنتینا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اگر تصمیم درستی بگیریم و ریسک کنیم، مسلماً به هدف خود دست خواهیم یافت. پیروزی مقابل یوونتوس را به هواداران خود تقدیم می‌کنیم. آنها با وجود اینکه در ورزشگاه نیستند اما در کنار ما هستند و با تیم زندگی می‌کنند. کار سختی انجام دادیم و به هدف مهمی رسیدیم ولی قطعاً کارت قرمز زودهنگام باعث شد کمی شانس بیاوریم.


وی افزود: بازیکنان تیم، شخصیتی را ارائه کردند که به دنبال آن بودیم و بازی جسورانه‌ای را انجام دادیم. وقت زیادی برای آموزش نداشته‌ایم و عمدتاً با فیلم‌های ویدئویی، یوونتوس را برای بازیکنان آنالیز کرده بودیم. قطعاً وقتی در مورد شجاعت و گستاخی صحبت می‌کنیم، حضور زیاد بازیکنانمان در محوطه جریمه یوونتوس را توجیه می‌کند و خوشحالم که به برتری مهمی رسیدیم.


پراندلی ادامه داد: کماکان به دوشان ولاهوویچ اعتقاد خواهم داشت. او عزم راسخ دارد، در تمرینات سخت کار می‌کند و فکر می‌کنم بازیکن بزرگی است. با وجود اینکه 20 سال سن دارد جای زیادی برای پیشرفت خواهد داشت. باید اشتیاق فراوان خود را حفظ کند و بیش از گذشته درک کند که از موقعیت‌ها بهتر بهره ببرد.


وی خاطرنشان کرد: به آندره‌آ پیرلو تبریک گفتم. او در مدت زمان کوتاهی هویت روشنی به یوونتوس داده است. فرم هدفمندی برای ارائه فوتبال هجومی دارم. قبلاً می‌دانستیم که پیرلو یک رهبر است و مطمئناً او در مسابقات نیم‌فصل رقابت چالش‌برانگیزی با دیگر مدعیان قهرمانی سپری می‌کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته