دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 13:51

مسابقه استانی عکس عید فاطمی در واحد صوفیان

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان از برگزاری مسابقه عکس با عنوان عید فاطمی (س) خبر داد.
کد خبر : 5505

فرهاد عابدی در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: با توجه به اینکه حلول سال 1394 مصادف است با ایام حزن و اندوه فاطمیه (س)، در راستای ایجاد فضای معنوی فاطمی در این ایام و به‌خصوص در سفره‌های هفت‌سین در جمع خانواده‌ها ،مسابقه فراخوان عکس عید فاطمی (س) را برگزار خواهیم کرد.


وی با توجه به اینکه این مسابقه در بین دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، تأکید کرد: شرکت عموم علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد است و داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب‌سایت واحد صوفیان www.sofianiau.ac.ir مراجعه کنند.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار تا بیستم فروردین‌ است، تأکید کرد: نکات ارزشمند در ارائه آثار دقت به جلوه‌های هنر اسلامی-ایرانی و نگرش هنری به نو بیداری طبیعت ، توجه ویژه به آیین بزرگداشت ایام فاطمیه (س) و مصادف شدن با آغاز سال جدید و رعایت اصول زیباشناسی و بهره‌گیری از قابلیت جلوه‌های طبیعی است که شرکت‌کنندگان بایستی این موارد را در آثار خود لحاظ کنند.


عابدی تصریح کرد: بهترین آثار ارسالی در قالب نمایشگاه عکس در واحد صوفیان به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و از نفرات برگزیده در همایش استانی علمی فرهنگی انتظار و انقلاب اسلامی تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته