دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1399 - 13:35

معرفی شرکت سیبا موتور و محصولات آن + شرایط فروش

شرکت سیبا موتور با داشتن نمایندگی فاو در زمینه فروش محصولات مختلف نظیر کشنده تک محور فاو، کشنده جفت محور فاو ، کمپرسی فاو و کامیونت فاو 6 و 8 تن فعال است.
کد خبر : 550255
111111.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، ، شرکت سیبا موتور به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 به صورت شرکت سهامی عام آغاز کرد که از مهم‌ترین سهام‌داران این شرکت می‌توان به گروه بهمن اشاره کرد. علاوه بر گروه بهمن، شرکت تراکتورسازی ایران، دیگر سهام‌دار این شرکت است که فعالیت خود را در سال 1346 آغاز کرده است. شرکت سیبا موتور با داشتن نمایندگی فاو در زمینه فروش محصولات مختلف نظیر کشنده تک محور فاو، کشنده جفت محور فاو ، کمپرسی فاو و کامیونت فاو 6 و 8 تن فعال است. خدمات مختلفی از سوی این شرکت به مشتریان ارائه می‌شود که مأموریت این شرکت تولید خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین است. اگر بخواهید با شرکت سیبا موتور آشنا شوید بهتر است این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


آشنایی کلی با نمایندگی سیبا موتور


سیبا موتور با تولید انواع خودروهای مختلف سنگین و نیمه سنگین توانسته است در مدت زمان فعالیت خود اشتغال‌زایی زیادی برای کشور داشته باشد. این شرکت با ایجاد سود و منافع پایدار برای تمام سهام‌داران سعی کرده است تا آینده حرفه‌ای را برای بسیاری از کارکنان ایجاد کند. اهداف زیادی توسط نمایندگی فاو دنبال می‌شود که از مهم‌ترین آن می‌توان به صداقت و همدلی، مسئولیت پذیری و تعهد، خدمات پس از فروش و غیره اشاره کرد.


این شرکت با ارائه شرایط اقساطی مناسب، توانسته است کامیونت فاو را برای فروش قرار دهد که افراد بدون توجه به محدودیت‌های ممکن، بتوانند کامیون مورد نظر خود را خریداری کنند. فروش اقساطی موجود در نمایندگی فاو به افراد کمک خواهد کرد تا با هر بودجه‌ای که هستند بتوانند انتخاب مناسب و ایده آل داشته باشند.


از انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین نمایندگی سیبا موتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


کامیون کشنده تک محور فاو


شاید به جرات بتوان گفت که یکی از پرفروش‌ترین کشنده‌های کشور در سال اخیر کامیون کشنده تک محور فاو است که توسط نمایندگی فاو با شرایط ویژه ارائه می‌شود. دلیل محبوبیت این کشنده دقت بالای طراحی آن و کیفیت بی نظیر این خودروی سنگین است. سیبا موتور به عنوان نماینده اصلی فاو در ایران بوده که بهترین محصولات خود را با شرایط بی نظیر ارائه می‌دهد. اگر بخواهید بارهای سنگین را به شکل مناسب و بهینه حمل و جا به جا کنید بهتر است از کامیون کشنده تک محور فاو استفاده کنید. کامیون کشنده تک محور فاو به عنوان محبوب‌ترین محصول نمایندگی فاو است که در سیستم حمل و نقل جاده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.


کامیون کشنده جفت محور فاو



نمایندگی سیبا موتور با استفاده از نیروهای متخصص توانسته است انواع کشنده‌های دو محور فاو را با شرایط مناسب ارائه دهد. این کشنده به دلیل داشتن توانایی منحصر به فرد به عنوان یک کشنده همه کاره معروف است که توسط نمایندگی فاو برای مشتریان عرضه شده است. اگر می‌خواهید برای جا به جایی وسایل سنگین از یک خودروی مناسب استفاده کنید بهترین گزینه کامیون کشنده جفت محور فاو است.


ظرفیت مجاز این کامیونت فاو در محور جلویی 7000 کیلوگرم و در بخش عقبی 26000 کیلوگرم است. تعداد دنده‌های این کشنده فاو 16 دنده در قسمت جلویی است و دو دنده در عقب آن وجود دارد.


کامیون کمپرسی فاو


این نوع کامیون به عنوان یکی دیگر از محصولات کامیونت فاو محسوب شده که توسط شرکت سیبا موتور با شرایط ویژه برای مشتریان قرار گرفته است. برای حمل و نقل شن، ماسه، سنگریزه و مواد این چنینی می‌توانید از این کمپرسی استفاده کنید. نمایندگی فاو با داشتن افراد متخصص توانسته است خدمات بی‌نظیری را برای مشتریان و افراد جامعه ارائه دهد. قدرت موتور این وسیله 420 اسب بخار است که بسیار عالی به نظر می‌رسد.


کامیونت فاو 6 تن


محصول جدید نمایندگی فاو، کامیونت فاو 6 تن است که با داشتن قدرت 140 اسب بخار و گشتاوری 440 نیوتنی به عنوان یک محصول فوق‌العاده محسوب شود. این کامیونت با دارا بودن قدرت بالا توانسته است در سطح جهانی فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد. اگر بخواهید جهت جا به جایی محصولات خود از یک کامیونت مناسب بهره‌مند شوید می‌توانید در وب سایت شرکت سیبا موتور، مشخصات فنی این خودرو را مطالعه کنید.


کامیونت فاو 8 تن


تاکنون، با شناخت کامیونت فاو شرکت سیبا موتور باید متوجه قدرت بی نظیر این وسیله سنگین شده باشید. این محصول قرار است به زودی وارد بازار شود که نمایندگی فاو با ارائه تمهیدات لازم، جهت توسعه صنعت حمل و نقل قصد دارد تا خودرو را با شرایط اقساطی مناسب ارائه دهد. وجود کامیونت فاو 8 تن در بازار باعث افزایش تنوع در بین وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین خواهد شد. شرکت خودروسازی فاو به دلیل استفاده از امکانات بهینه در خودروهای خود توانسته است در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این شرکت خودروسازی با ارائه محصولات خود در 75 کشور توانسته است بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.


بهترین مرجع برای خرید محصولات فاو



سیبا موتور به عنوان نمایندگی فاو با تهیه خودروهای سنگین و نیمه سنگین باعث شده است بسیاری از فعالیت‌های سنگین به شکل آسان بهینه شود. وجود خدمات مختلف نظیر شرایط فروش اقساطی باعث شده است تا افراد بتوانند نیاز خود را در زمینه خرید خودروهای سنگین مرتفع کنند. اگر بخواهید از محصولات مختلف این شرکت آگاه شوید بهتر است به وب سایت sibamotorco.com مراجعه کنید. وجود مشاوران متخصص در نمایندگی فاو به افراد این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن هر گونه سؤال یا ابهام بتوانند با شماره‌های درج شده در وب سایت شرکت تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سؤالات خود برسند.



  • 086-42401592

  • 086-42401593

  • 086-42401598

  • انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته