دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1399 - 11:42

معرفی سایت کنکوری

سایت کنکور کلاب سایت بسیار کامل و جامعی است که پاسخگوی تمام نیاز های کنکوری ها چه در زمینه روش مطالعه و چه در زمینه مشاوره می باشد . این سایت شامل بخش های مختلفی است که شما باتوجه به نیاز خود می توانید به آن قسمت مراجعه کنید و موضوع مد نظر خود را بیابید .
کد خبر : 550196
777.jpg

سایت کنکور


این روزها سایت و صفحه های مختلفی در زمینه کنکور در حال فعالیت هستند که انتخاب بهترین آن ها تا حدودی مشکل هست . این بار به معرفی یکی از کامل ترین و مفید ترین سایت های کنکوری می پردازیم .


سایت کنکور کلاب سایت بسیار کامل و جامعی است که پاسخگوی تمام نیاز های کنکوری ها چه در زمینه روش مطالعه و چه در زمینه مشاوره می باشد . این سایت شامل بخش های مختلفی است که شما باتوجه به نیاز خود می توانید به آن قسمت مراجعه کنید و موضوع مد نظر خود را بیابید . برای آشنایی هرچه بیشتر شما با سایت کنکور کلاب به شرح برخی از قسمت های این سایت می پردازیم :


مشاوره :


یکی از مهم ترین قسمت های سایت بخش مشاوره کنکور است چرا که اغلب دانش اموزان کنکوری در سال کنکور با مشکلات متعددی مواجه میشوند و با سوالات فراوانی روبه رو می شوند . لازم به ذکر است که همیشه دستیابی به یک مشاور برای حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات برای همه دانش آموزان امکان پذیر نیست .


نویسندگان سایت مطابق با نیاز ها و دقدقه های کنکوری ها مقالات متعددی مشاوره ای را آماده می کنند و در بخش مشاوره قرار می دهند و شما می بایست با مراجعه به مقالات مشاوره ای این قسمت پاسخ سوالات خود را بیابید .


معرفی بهترین منابع مطالعاتی_ رتبه های قبولی در هر رشته _ روش صحیح مطالعه هر درس _ عملکرد دانش اموزان در دوهفته منتهی به کنکور و… تنها بخشی از نیاز هایی است که داوطلبان کنکور با آن روبه رو می شوند و در مقالات مشاوره ای به آن ها پرداخته شده است .


در این بخش علاوه بر مقالات مشاوره ای کلیپ های های انگیزشی و گفت گو با رتبه های برتر و مشاوران برجسته کشوری نیز قرار دارد که با مشاهده این قسمت می توانید از تجربه ها و دانسته های این افراد نیز استفاده کنید .


اخبار کنکور


در این بخش جدید ترین و مهم ترین اخبار کنکوری برای شما ارائه شده که با مراجعه به آن می توانید به جدید ترین پر بازدید ترین اخبار کنکوری دست پیدا کنید . برخی از داوطلبان برای دسترسی به اخبار کنکور و به روز رسانی اطلاعات خود در زمینه کنکور کانال ها و یا صفحات اینستاگرامی را انتخاب می کنند که باید توجه داشته باشید که این کار ممکن است باعث اتلاف وقت و سرگرم شدن شما به سایر صفحات نیز شود .


پس جدید و پربازدید ترین اخبار کنکور را با سایت کنکور کلاب دنبال کنید .


اخبار حذف کنکور _ سهمیه بندی ها _ زمان ثبت نام و اعلام ونتایج و… نتایج بخشی از اخباری است که در سایت کنکور کلاب برای شما طراحی شده است .


معرفی رشته های دانشگاهی :


بی شک آشنایی و کسب اطلاعات در خصوص رشته های مختلف دانشگاهی کمک بسیاری زیادی به شما در جهت انتخاب بهترین رشته خواهد کرد . در بخش معرفی رشته به شرح رشته های مختلف دانشگاهی و توضیحات کاملی در خصوص بازار کار _ میزان درآمد _ تعداد واحدها _توانایی های لازم و.. ارائه شده است و که می توانید براساس علایق و توانایی های خود بهترین رشته را انتخاب کنید .


مطالعه این مقالات در ایام انتخاب رشته بسیار مهم و ضروری است چرا که ممکن است بدون اطلاع از سختی های شغلی و دیگر اطلاعات رشته ای را انتخاب کنند و پس از ورود به آن دچار مشکل شوند . پس حتما پیش انتخاب رشته مطالعه بخش معرفی رشته های دانشگاهی را اولویت قرار دهید .


نمونه کارنامه پذیرفته شدگان کنکور :


در این بخش کارنامه های قبولی رشته های مختلف از مناطق مختلف را برای شما قرار داده ایم . شما با مطالعه نموه کارنامه پذیرفته شدگان کنکور سال های اخیر از میزان درصد های دروس و رتبه های لازم برای قبولی در رشته مختلف از تمام مناطق به اطلاعات کافی در خصوص حداقل رتبه و درصدها برای پذیرفته شدن در رشته مورد نظر دست یابید . در واقع شما با مطالعه این قمست به میزان اهمیت هر درس پی خواهید برد و با دید باز تری اقدام به برنامه ریزی می کنید .


گفت و گو با رتبه های برتر


پس از کنکور هرسال مطالعه مصاحبه های رتبه های برتر و استفاده از تجارب آن ها می تواند برای داوطلبان کنکور های سال های بعد مفید واقع شود . جامع ترین و کامل ترین گفت و گو با رتبه های برتر سال های اخیر در سایت کنکور کلاب قرار خواهد گرفت . که شما با مطالعه این بخش به می توانید از تجارب و گفته های این رتیه های برتر استفاده کنید و روش صحیح مطالعه و تست زنی را از زبان رتبه های برتر بیاموزید


در حال حاضر کامل ترین گفت گو با رتبه های برتر کنکور 99 از هرسه زیر گروه تجربی ریاضی و انسانی در سایت قرار داردو داوطلبان کنکور 1400 می توانند با مراجعه به این قسمت از دانسته ها و تجارب رتبه های برتر کنکور 99 استفاده کنند .


« تیم مشاوره کنکورکلاب متشکل از رتبه های برتر کنکور های اخیر » ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تلاش و زحماتتون رو در مسیر صحیح و به بهترین شکل ممکن به انجام برسونید تا به رشته و دانشگاه مورد علاقتون برسید و آینده درخشانی داشته باشید


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته