دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 18:41

لوازم مورد نیاز کمپینگ

تارپ ضد آب یکی از لوازمی است که شما نیاز دارید تا بتوانید در سفرهای کمپینگ با استفاده از آن خود، تجهیزات، وسایل یا چادر مسافرتی خود را از خیس شدن در دل طبیعت در امان نگه دارید، فروشگاه ساتونا با فروش بهترین انواع تارپ شما را در انتخاب و خرید یک تارپ مناسب راهنمایی خواهد کرد.
کد خبر : 549699
111.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ، اگه شما نیز جزء افرادی هستید که اخر هفته ها همه چیز را رها کرده و به دل طبیعت می زنند هستید، حتما می دانید که ملزومات چنین سفری چیست و همیشه به دنبال فروشگاه معتبری برای خرید لوازم کمپینگ و طبیعت گردی هستید.


در این مقاله قصد داریم به معرفی چند محصول از فروشگاه لوازم کمپینگ ساتونا بپردازیم.


کوله پشتی


 سفر کمپینگ با کوله ‌پشتی مسافرتی گره خورده است و هیچ وسیله‌ی دیگری متناسب این نوع سفر نخواهد بود. انتخاب کوله‌پشتی مناسب به مدت زمان سفر شما بستگی دارد، برای مثال اگر قصد کمپینگ چند روزه دارید کوله هایی با سایز بین 40 تا 60 لیتر برای شما مناسب خواهد بود اما قبل از خرید کوله می توانید با مشاوران فروشگاه ساتونا تماس حاصل کنید و کوله پشتی متناسب با استاندارد بدنی خود انتخاب کنید.



تارپ


تارپ ضد آب یکی از لوازمی است که شما نیاز دارید تا بتوانید در سفرهای کمپینگ با استفاده از آن خود، تجهیزات، وسایل یا چادر مسافرتی خود را از خیس شدن در دل طبیعت در امان نگه دارید، فروشگاه ساتونا با فروش بهترین انواع تارپ شما را در انتخاب و خرید یک تارپ مناسب راهنمایی خواهد کرد. برای خرید تارپ اینجا کلیک کنید.


کیسه خواب


کیسه خواب نیز یکی از موارد مهمی است که شما برای یک خواب راحت در دمای مناسب  نیاز خواهید داشت تا بتوانید خستگی راه پیمایی های طولانی را از تن به در کنید و روز بهتری را شروع کنید.


قطب نما


بخاطر گستردگی طبیعت بکر سرتاسر کشور پهناور ایران شما برای یافتن مسیر برگشت و جهت یابی  نیاز به ابزار جهت یابی خواهید داشت که می توانید از جی پی اس گوشی همراه خود یا قطب نما استفاده کنید.


وسایل روشنایی


برای داشتن یه کمپینگ خوب و مناسب نیازه که در تاریکی بتوانید بهترین جا برای کمپینگ را پیدا کنید و از طرفی بتونید وسایل کمپینگ خود را برقرار کنید اما این اقدامات بدون داشتن یک چراغ با نور مناسب میسر نخواهد بود، پس به هیچ وجه وسایل روشنایی خود را فراموش نکنید.


صندلی سبک


صندلی مناسب کمپینگ که وزن مناسبی داشته باشد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از کنار آتش و تماشای منظره لذت ببرید.


چاقوی چند کار


چاقو یکی از مواردی است که هر طبیعت گردی در طی گردش و کمپینگ خود نیاز به آن خواهد داشت. چاقویی که کارایی هایی مثل در بازکن قوطی، قیچی، سوهان و پیچ گوشتی داشته و می تونه کمک حال شما در زمان کمپینگ و طبیعت گردی باشه.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: کمپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته