دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 15:37

به روز ترین ابزار تعمیرات موبایل فقط در ابزارک موبایل

ابزار تعمیرات موبایل مهم‌ترین ابزاری است که یک تعمیرکار موبایل باید آن را داشته باشد. اگر قصد دارید در حرفه تعمیرات موبایل مشغول به کار شوید، حتما باید با طریقه کارکرد ابزار تعمیرات موبایل آشنا باشید و بهترین برندهای آن را بشناسید.
کد خبر : 549640
111.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبر گزاری آنا، ابزار تعمیرات موبایل مهم‌ترین ابزاری است که یک تعمیرکار موبایل باید آن را داشته باشد. اگر قصد دارید در حرفه تعمیرات موبایل مشغول به کار شوید، حتما باید با طریقه کارکرد ابزار تعمیرات موبایل آشنا باشید و بهترین برندهای آن را بشناسید. اگر جهت خرید این ابزار آلات مانند خرید دستگاه التراسونیک یا خرید دسته تیغ تعویض ای سی و یا  خرید چسب تعمیرات موبایل دچار سردرگمی و ابهام شدید و احساس کردید که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می‌توانید به سایت ابزارک موبایل مراجعه کرده و از اطلاعات کارشناسان و متخصصان این شرکت جهت خرید بهترین و با کیفیت‌ترین ابزارآلات بهره‌مند شوید و ابزار تعمیرات موبایل خود را از این شرکت معتبر به آسانی تهیه نمایید.


ابزار تعمیرات موبایل شامل موارد زیر است؛


دستگاه هیتر هویه، منبع تغذیه، ست پیچ گوشتی‌ها، پایه نگهدارنده، پنس، سیم قلع، پیچ گوشتی ریز چهارسو، شابلون، خمیر قلع، روغن لحیم، روغن فلکس، سیم قلع کش، چسب ضد آب، مولتی متر، نقشه دستگاه و ماردیورد، دستگاه لوپ، دستگاه التراسونیک، دسته تیغ تعویض ای سی، چسب تعمیرات موبایل، تینر ۱۰۰۰۰، اسپری چرب، خمیر قلع، اسپری خشک، اسپری فریز، اسفنج نسوز،اسپاتول فلزی، دم باریک، کشوی ریز نگهدارنده، قطعات الکترونیک و غیره.


در ادامه سه مورد از این ابزار تعمیرات موبایل را معرفی کرده و توضیحات کوتاه و مختصری در موردشان خواهیم داد.


دستگاه التراسونیک


این دستگاه برای تعمیر گوشی‌های همراه و تمیز کردن بردهای آب خورده و رسوب گرفته استفاده می‌شود. گوشی‌هایی که برد و قطعات الکترونیکی بسیار ریزشان کثیف و دچار غبارگرفتگی شود برای پاک‌سازی آن از روش تمیزسازی التراسونیک استفاده می‌کنند تا اتصالی‌ها و خرابی‌های برد گوشی تا حد زیادی از بین برود. این دستگاه برای همه بردهای گجت‌ها مانند تبلت، لپ تاپ، گوشی‌های همراه و غیره استفاده می‌شود و جزو لوازم مهم از ابزار تعمیرات موبایل محسوب می‌گردد.


دسته تیغ تعویض ای سی


یکی از ابزارهای مهم در بین ابزار تعمیرات موبایل، دسته تیغ تعویض ای سی می‌باشد. از این تیغ‌ها و دسته تیغ‌ها برای بلند کردن و تعویض ای سی استفاده می‌گردد. دسته تیغ‌های حرفه‌ای برای تعویض آی سی‌های چسبی کاربرد دارند. از برند‌های معروف این تیغ‌ها شامل دسته تیغ ریموور، چسب آی سی هارد و cpu برند کیانلی qianli و مکانیک mechanic می‌باشد.


چسب تعمیرات موبایل


چسب تعمیرات موبایل یکی دیگر از ابزار تعمیرات موبایل است که جهت نصب تاچ ال سی دی و نیز نصب درب پشت موبایل استفاده می‌شود. این چسب‌ها ضد آب بوده و داری انواع مختلفی است. معروف‌ترین و پر کاربرد‌ترین برند از این چسب‌ها، چسب T8000 است. چسب تعمیرات  موبایل بر حسب نوع کاربردشان شامل موارد زیر می‌باشد:


 چسب‌های ضد آب، چسب‌های عایق آلومینیومی، چسب‌های نسوز آلومینیومی، چسب‌های دو طرفه، چسب فلت، چسب چند منظوره، چسب رسانا، چسب یووی. معمولا تعمیرکاران برای تمیز کردن باقیمانده چسب‌ها روی ال سی دی و یا فریم‌های گوشی از حلال چسب استفاده می‌کنند.



فروشگاه ابزارک موبایل با داشتن متخصصین با تجربه و کارآمد، می‌تواند به شما هم‌وطن گرامی جهت خرید هر نوع ابزار تعمیرات موبایل شامل خرید دستگاه التراسونیک، دسته تیغ تعویض ای سی، چسب تعمیرات موبایل و سایر ملزوات، مشاوره دهد واطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می‌توانید ابزار تعمیرات موبایل خود را با بهترین برند و بالاترین کیفیت از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نموده و به کسب و کار خود رونق ببخشید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته