دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گروسی در گفتگو با آنا:

برکناری فکری به ضرر استقلال است/ حداقل تا نیم‌فصل به او فرصت داده شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مدیران استقلال حداقل تا نیم‌فصل به محمود فکری فرصت دهند و برکناری او در صورت ناکامی در درب به ضرر تیم است.
کد خبر : 549587
)4.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال بار دیگر در کسب پیروزی ناکام بود و این بار در خانه ذوب‌آهن به تساوی رسید تا انتقادات زیادی که در گذشته به محمود فکری و کادر فنی‌اش وارد می‌شد، بار دیگر آغاز شود. برخی معتقدند فکری با عملکردی که دارد، مدت زیادی روی نیمکت استقلال باقی نخواهد ماند.


محسن گروسی در خصوص اینکه نمایش استقلال با محمود فکری جالب توجه نبوده به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: استقلال فکری، بیشتر اقتصادی بازی می‌کند و فوتبال زیبا را از این تیم پس از دیدار در هفته نخست با مس رفسنجان دیگر ندیدیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی درون تیم رخ می‌دهد ولی قطعاً سرمربی تیم باید در روند بازی تیمش تجدید نظر کند چون استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند.


وی ادامه داد: محمود فکری بیشتر تلاش کرده تا تیمش با استفاده از حداقل موقعیت‌ها به پیروزی دست یابد و قاعدتاً نمی‌توان انتظار داشت در تمامی بازی‌ها از دو یا سه موقعیت به گل رسید. تغییر چندانی در تیم این فصل نسبت به سال گذشته رخ نداده ولی بازیکنان آماده‌ای چون امیرارسلان مطهری، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، مسعود ریگی و ... نتوانسته‌اند در اندازه‌های گذشته خود ظاهر شوند و این نشان می‌دهد که شرایط مساعد نیست.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: وقتی تیمی شاداب بازی نمی‌کند و حداکثر تلاشش درون زمین کسب نتیجه است، قطعاً چنین موضوعی از دید سرمربیان تیم‌های حریف پنهان نمی‌ماند. بنابراین آنها راهکارهایی انتخاب می‌کنند که بتوانند مقابل استقلال نتیجه بگیرند. محمود فکری فصل گذشته توانایی‌های خود در مربیگری را در نساجی مازندران نشان داد. تیم او در بیش از 10 بازی، بازی‌های بسیار خوبی انجام داد و به همین خاطر استقلال خواهان استخدام فکری شد ولی این فصل شرایط اصلاً جالب نیست.


وی ادامه داد: محمود فکری ترجیح داده در استقلال محتاط عمل کند و مسیر حرکت تیمش را رو به نتیجه‌گرایی سوق داده است. در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت که در همه بازی‌ها آبی‌پوشان برنده شوند. تفکرات به‌گونه‌ای است که قابلیت برتری مقابل هر حریف وجود ندارد. به‌طور کلی در تیم‌های بزرگ بازی‌هایی که هدف فقط کسب نتیجه باشد مورد خوشایند هوادار نیست و با توجه به اینکه استقلال نتوانسته حداکثر امتیازات را هم کسب کند، قطعاً عملکرد محمود فکری و دستیارانش با انتقاد مواجه شده است.


گروسی در مورد اینکه عنوان شده احتمال برکناری محمود فکری در صورت ناکامی در دربی مقابل پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: شک نکنید اگر فکری برکنار شود، استقلال متضرر خواهد شد. درست است که عملکرد او فوق‌العاده نبوده و از 21 امتیاز تنها 12 امتیاز گرفته است ولی استقلال در کورس قهرمانی قرار دارد و می‌توان گفت فکری بد عمل نکرده است. قطعاً باید به او حداقل تا نیم‌فصل فرصت داد تا بتواند روی نیمکت استقلال کار کند. اگر تصمیم مدیران استقلال برکناری فکری باشد، او ناخواسته دچار افت می‌شود و استقلال ضرر خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته