دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

دربی آخرین فرصت فکری/گزینه‌های مدنظر هیئت مدیره استقلال برای تغییر در کادرفنی

هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدامات اولیه خود را برای انتخاب جانشین محمود فکری انجام داده است.
کد خبر : 549549
IMG-20201218-WA0228.jpg

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمیدرضا اسکندری؛ استقلال فصل جدید رقابت‌های لیگ را بعد از کش و قوس‌های فراوان با محمود فکری آغاز کرد. مربی که ابتدا در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیمش نبود و حتی خودش هم مدعی بود برای حضور در تیم محبوبش فعلا تجربه لازم را ندارد اما به یکباره و بعد از منتفی شدن حضور مربیانی چون به ظاهر آندرا استراماچونی، فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، الکس نوری و محمد تقوی..نام محمود فکری مطرح شد.


اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در این انتخاب کمترین اتفاق نظر را داشتند اما گویا به آنها دیکته شد که بهترین و کم خرج‌ترین گزینه محمود فکری است. تصمیمی که خود فکری را هم به شدت ذوق‌زده کرد تا حدی که حتی حاضر شده بود منزل مسکونی‌اش را به خاطر گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه نساجی بفروشد!


در هر صورت فکری به عنوان سرمربی استقلال در فصل جاری انتخاب شد و در حال حاضر که او ۷ بازی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشته فقط موفق به کسب ۱۱ امتیاز شده است. اما با این حال استقلال در رده دوم جدول است. وقتی صدرنشین لیگ  دو باخت و یک تساوی از ۷ بازی در کارنامه خود دارد  در واقع این کیفیت پایین لیگ و کمبود تیم‌های مقتدر و مدعی را می‌رساند.


استقلال هم در حقیقت در ۷ بازی ۱۰ امتیاز از دست داده که نشان می‌دهد در نتیجه‌گیری ثبات نداشته است. اگرچه به گواه اکثر کارشناسان این تیم از لحاظ تاکتیکی و انسجام تیمی با ضعف‌های فراوانی همراه است و پشرفتی نیز در بازی‌های این تیم دیده نمی‌شود.


برای هواداران استقلال هم ناراحت کننده است وقتی می‌بینند تیم‌شان دلچسب و منسجم بازی نمی‌کند و در حالی که پرسپولیس سه هفته است در لیگ به میدان نرفته اما فاصله امتیازی آبی‌پوشان با این تیم فقط سه امتیاز است.


مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با شناختی که از کادرفنی تیم‌شان در هفته‌های اخیر پیدا کرده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند تا هر چه زودتر یک گزینه مناسب برای هدایت آبی‌پوشان پیدا کنند.


اگرچه هر یک از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال این است تا گزینه مدنظر خودش را به این تیم بیاورد و به مانند قبل از آغاز فصل اتفاق نظری بین آنها در مورد گزینه‌ها دیده نمی‌شود.


در این میان گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال در واقع همان مربیان قبل هستند. نفراتی چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، الکس نوری و محمد تقوی که از جمع آنها فقط قلعه‌نویی شاغل بوده و تیمش صدرنشین فعلی لیگ است.


از کانال‌های مختلف مذاکرات با این مربیان آغاز شده و کوچکترین لغزش از سوی فکری باعث برکناری او خواهد شد. مخصوصا اگر این لغزش در دربی پایتخت انفاق بیفتد که در آن صورت اخراج فکری و کادرش قطعی است. آنچه مشخص است صندلی فکری به شدت لرزان بوده و او دیگر فرصت چندانی برای امتیاز از دست دادن ندارد.


خود فکری هم به خوبی متوجه این قضیه شده و به همین خاطر است که بعد از هر بازی سعی می‌کند داوری را مقصر عدم نتیجه‌گیری تیمش دانسته و مدام نتایج بد چند فصل اخیر آبی‌پوشان را به رخ بکشد. صحبت‌هایی که به دل هیچکس نمی‌نشیند و فقط جایگاه خود ان مربی را متزلزل‌تر می‌کند.


انتهای پیام/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته