دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت نظری:

دنداق لق استقلال را خواهیم کند/ رئیس فدراسیون کشتی جملاتش را دقیق بگوید

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دندان لق را در استقلال خواهیم کَند و اتفاق نامیمون انتشار اسناد را پایان می‌دهیم.
کد خبر : 549401
1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حجت نظری در خصوص انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: اتفاق بسیار خوبی  افتاد که نگرانی‌های مدیریتی باشگاه را برطرف کرد و الان مدیرعامل بالای سر باشگاه است.


وی در خصوص انتشار مصوبه هیئت مدیره در رسانه‌ها گفت: واقعیت این است که اتفاق بسیار نامبارکی افتاد. حتماً این اقدام زشت را دنبال می‌کنیم که مشخص شود مصوبه چگونه از باشگاه خارج شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. می‌توان حدس‌هایی زد و ما گمانه‌هایی داریم، اما اجازه بدهیم صحبتی نکنم. قول می‌دهم در چند ماه پیش رو حتماً این رویه زشت و ناپسند را که چند سال است گریبان استقلال را گرفته تمام کنیم. اسنادی که منتشر می‌شوند به استقلال ضربه زده است. این دندان لق را خواهیم کَند و این اتفاق نامیمون را پایان می‌دهیم.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص این که با توجه به مصوبه هیئت مدیره به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه محدود شده، گفت: رسانه‌ای به انتشار گزارشی اقدام کرده بود و عنوان کرد که هیئت مدیره باشگاه استقلال از قانون اطلاع ندارد و مصوبه غیرقانونی است. این جهت‌دهی در ادامه جهت‌دهی انتشار مصوبه است و این دو موضوع بی‌ارتباط به هم نیستند. هیئت مدیره تمام اختیارات باشگاه را برعهده دارد و از اختیارات خودش برای امور اجرایی باشگاه وظایف مدیرعامل را تفویض می‌کند.


نظری تصریح کرد: تمام اقدامات مدیرعامل از لحاظ حقوقی غیرنافذ است مگر با تأیید هیئت مدیره، مثلاً قرارداد با کارگزار یا کادر فنی و بازیکن حتماً باید به تأیید هیئت مدیره برسد. در هر حوزه‌ای اتفاقی رخ بدهد، هیئت مدیره مصوبه‌ای خواهد داشت که آن اتفاق را در اصطلاح حقوقی نافذ می‌کند. الان در هر حوزه تخصصی یک نفر از اعضای هیئت مدیره به عنوان همکار مدیرعامل و نماینده در نظر گرفته شده که اگر مثلاً عضو هیئت مدیره نکته‌ای را در حوزه اجرایی انجام می‌شود را تأیید کند، انگار مصوبه هیئت مدیره پشت آن موضوع است.


وی افزود: موضوع جای هیچ ابهامی ندارد، هیچ اقدامی به هیچ وجه خارج از چارچوب اساسنامه‌ای رخ نداده، اعتقادمان این است که همه ما یک مجموعه واحد هستیم و قرار است برای استقلال تلاش کنیم. برخلاف فضای رسانه‌ای که ایجاد شده و می‌گویند هیأت مدیره به دنبال این است که خودش کارها را در دست بگیرد، این طور نیست. همه ما به دنبال این هستیم که بهترین اتفاق برای استقلال رقم بخورد.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اختلاف نظر با کارگزار گفت: هیئت مدیره هیچ اختلافی با کارگزار ندارد، انصافا کارگزار الان ما یکی از بهترین کارگزارهای استقلال در چند سال اخیر بوده، همراه و کمک حال ما هستند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند حتماً شاهد روزهای بهتری هم خواهیم بود.


عضو شورای شهر تهران در خصوص نام‌گذاری دو خیابان به نام منصور پورحیدری و جعفر کاشانی گفت: ما در شورای شهر تلاش کردیم تا مفاخر حوزه‌های مختلف را در شهر تهران جاودانه کنیم. حتماً هم هفته آینده مراسمی برگزار می‌شود تا سردیس آن  عزیزان در آن معابر نصب شود.


نظری درباره صحبت‌های علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مورد این که مدیرعامل استقلال در جریان اتفاقات تیم کشتی این باشگاه نبوده است، گفت: ابتدا موفقیت تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد را تبریک می‌گویم. رئیس فدراسیون کشتی گفت آقای مددی در جریان اتفاقات تیم کشتی استقلال نبوده که درست نیست. از دبیر این انتظار می‌رود که جملاتش را دقیق بگوید. اینکه جملات او پست سر هم گفته شود ممکن است باعث ایجاد مشکل برای استقلال شود. 


وی با اعلام حمایت باشگاه استقلال از تیمداری در رشته های غیرفوتبالی گفت: ما همچنان تلاش خواهیم کرد تیم‌های دیگری هم داشته باشیم حتی در حوزه بانوان نیز برنامه‌هایی برای تیمداری داریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته