دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1399 - 22:32

بهترین خشکشویی کت و شلوار و لباس عروس را از کجا انتخاب کنیم؟

آیا به دنبال یک خشکشویی مناسب هستید که لباس عروس یا کت و شلوار خود را با خیالی راحت به آن بسپارید؟ بهتر است پیش از هر چیزی با نحوه عملکرد یک خشکشویی خوب آشنا شوی
کد خبر : 549289
1.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا  آیا به دنبال یک خشکشویی مناسب هستید که لباس عروس یا کت و شلوار خود را با خیالی راحت به آن بسپارید؟ بهتر است پیش از هر چیزی با نحوه عملکرد یک خشکشویی خوب آشنا شوید. امروزه اهمیت بهره مندی از خدمات خشکشویی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ به خصوص اگر این خشکشویی از خدمات آنلاین نیز پشتیبانی کند.


شستشوی دستی لباس ها به هیچ عنوان کار راحتی نیست. از طرفی ماشین لباسشویی که برای راحتی انسان طراحی شده است، به بافت لباس آسیب وارد می‌کند و پس از مدتی لباس ها کیفیت خود را از دست می دهند. البته سوءتفاهم نشود هدف ما زیر سوال بردن این وسیله زحمت کش نیست!


بافت برخی از لباس ها بسیار حساس است بنابراین نیاز به روش های خاصی برای شستشو دارد. در ادامه با ما همراه باشید که با خدمات یک خشکشویی خوب آشنا شوید.


 


با خدمات قابل توجه یک خشکشویی خوب آشنا شوید؟


آیا می دانید که در خشکشویی ها از آب برای شستشوی لباس ها استفاده نمی شود؟ به دلیل عدم استفاده از آب این فرآیند خشکشویی نام گرفته است. در این روش، لباس ها را در مایعی حلال به نام پرکلرواتیلن غوطه ور می کنند.


این مایع خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و به بافت لباس نیز آسیبی وارد نمی کند. پس از فرآیند خشکشویی کیفیت لباس شما از روز اول نیز بهتر خواهد شد. معمولا در 8 لیتر از این مایع حلال یک کیلوگرم لباس قرار می گیرد.


پس از تمیز شدن کامل لباس ها که با این روش تضمینی است، لباس ها وارد چرخه هوای گرم می شوند که فرآیند خشک شدن و در نهایت اتو پرس را طی کنند. پس در حالت کلی فرآیند خشکشویی سفارشات شما به چند مرحله تقسیم می شود:



  • تحویل درب منزل و انتقال به خشکشویی؛

  • شستشوی لباس و در صورت نیاز خدماتی مانند ترمیم یا رنگرزی؛

  • خشک کردن لباس ها در چرخه هوای گرم؛

  • اتو پرس سفارشات شما؛

  • انتقال از خشکشویی و تحویل درب منزل.


اهمیت بهره مندی از خدمات خشکشویی چیست؟


آیا به فکر خشکشویی کت و شلوار خود هستید؟ تبریک می گوییم! مسیر درستی را انتخاب کرده اید. شما یک شخص با سلیقه هستید که به حفظ کیفیت لباس خود اهمیت می دهید. لباس های خاصی مانند کت و شلوار، لباس عروس یا سایر لباس های مجلسی برای شستشو لازم است که به خشکشویی سپرده شوند.


شستشوی ساده لباس های خاص در منزل یا با ماشین لباسشویی کار درستی نیست. این لباس ها باید با موارد و روش های خاصی مورد شسشو قرار بگیرند. لطفا در این موارد حساس به فکر صرفه جویی در هزینه ها نباشید.


هرچند هزینه شستشو در خشکشویی ها با توجه به خدماتی که ارائه می دهند مناسب است. درضمن اگر با سهل انگاری در مراحل شستشو لباس شما دچار آسیب شود، باید هزینه بیشتری برای خرید مجدد لباس در نظر بگیرید.


گاهی اوقات نیز لباس های خانگی ما دچار لکه هایی می شوند که با شستشوی معمولی رفع نمی شوند؛ از این رو اهمیت استفاده از خدمات خشکشویی اینجاست که نمایان می شود.


7 مزیت سپردن لباس ها به یک خشکشویی آنلاین


مزایای استفاده از خشکشویی یا خشکشویی آنلاین برای همه روشن و واضح است. بهره مندی از خدمات خشکشویی آنلاین برای این روزهای کرونایی بسیار حائز اهمیت است. در حالت کلی نیز بهره مندی از چنین خدمات قابل توجهی خالی از لطف نیست. در این بخش به معرفی مزایای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین خواهیم پرداخت.



  • در این روش نیازی به خروج از منزل وجود ندارد و تحویل لباس درب منزل صورت می گیرد؛

  • در صورتیکه نیاز به تحویل فوری لباس خود داشته باشید، این امکان برای شما فراهم است که از خدمات تحویل فوری برخوردار شوید؛

  • شرایط بهره مندی از کد تخفیف در صورت داشتن اشتراک برای شما فراهم خواهد شد؛

  • با شستشوی لباس از این طریق خیالتان از بابت حفظ کیفیت لباس آسوده خواهد بود؛

  • با توجه به خدمات ارائه شده هزینه استفاده از خشکشویی به صرفه است؛

  • به جز لباس امکان شستشوی پرده، رومبلی، پتو و غیره نیز در خشکشویی ها وجود دارد؛

  • تمیزی و از بین رفتن لکه های موجود روی لباس قطعی و صد در صدی است؛

  • در این روش از شستشو اندازه، جنس، رنگ و الیاف لباس به خوبی حفظ می شود؛

  • در این روش از مواد سازگار با محیط زیست جهت عملیات شستشو استفاده می شود.



لباس های حساس و مورد علاقه خود را به خشکشویی بسپارید


یکی از دلایل استفاده از خدمات خشکشویی، حساسیت لباس هاست. برخی از لباس جنس و الیاف خاصی دارند که شستشوی دستی یا شستشو از طریق ماشین لباسشویی به آنها آسیب می زند.


بهترین راه برای شستن این لباس ها ارسال آنها به خشکشویی و بهره مندی از خدمات نوین آن است. برخی از لباس ها نیز به دلیل لکه های مزاحمی که روی آنها ایجاد شده است، مجبور به انتقال به خشکشویی هستند.


این روزها مراکزی که خدمات خشکشویی آنلاین را به سایر خدمات خود اضافه کرده اند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از خدمات یک خشکشویی خوب به سایت واش لین مراجعه کنید.


ثبت سفارش شستشوی لباس عروس



  • دانلود برای اندروید و آی او اس

  • پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ

  • ربات تلگرام خشکشویی (@washlinbot)

  • تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲


انتهای پیام/ر/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: خشکشویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته