دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1399 - 21:20

با عملکرد انواع خشکشویی آنلاین آشنا شوید و بدون دردسر همه چیز را بشویید!

تنوع خدماتی که توسط خشکشویی ها ارائه می شود، افزایش کیفیت خدمات خشکشویی ها با توجه به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، افزایش مشغله بانوان و شاغل بودن آن ها و بسیاری از دلایل دیگر، سبب افزایش اشتیاق به استفاده از خشکشویی ها شده است.
کد خبر : 545162
1.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تنوع خدماتی که توسط خشکشویی ها ارائه می شود، افزایش کیفیت خدمات خشکشویی ها با توجه به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، افزایش مشغله بانوان و شاغل بودن آن ها و بسیاری از دلایل دیگر، سبب افزایش اشتیاق به استفاده از خشکشویی ها شده است.


امکان سفارش آنلاین و غیرحضوری در خشکشویی های آنلاین دیگر کار را تمام کرده است و جایی برای تردید در استفاده از خدمات خشکشویی نگذاشته است.


اگر در ادامه مقاله با ما همراه باشید، با خدمات متنوع و مزایای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین بیشتر آشنا می شوید.



اصلا نگران ارسال و تحویل گرفتن لباس نباشید


با ثبت سفارش شما در اپلیکیشن ها یا سایت های خشکشویی آنلاین، در مدت زمان کوتاهی بعد از ثبت سفارش، پیک مخصوص شرکت درب منزل شما حاضر می شود و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، سفارش شما را تحویل می گیرد و به شما رسید می دهد.


بعد از شستشو نیز، لباس های شسته شده در آدرسی که داده اید به شما تحویل داده می شود.


لکه گیری حرفه ای در خشکشویی های آنلاین


تصور کنید که برای شرکت در یک مراسم عروسی از مدت ها قبل با وسواس زیاد به فکر خرید یا دوخت لباس بوده اید و بالاخره با پرداخت هزینه ای بالا، لباس مطلوب و دلخواه خود را تهیه کرده اید. حالا در همان ساعت اول مهمانی، مقداری آب میوه یا غذا روی لباس زیبا و گران قیمت شما می ریزد، احتمالا در این مواقع آن چنان ناراحت می شوید که دیگر از مراسم لذت نمی برید.


امروزه یکی از مهم ترین خدمات خشکشویی ها، لکه بری حرفه ای است. کارشناسان با تجربه در این مراکز، ابتدا نوع لکه را مشخص می کنند. سپس با استفاده از مواد لکه بر و روش های مخصوص برای هر لکه، لکه ها را از لباس شما پاک می کنند. لباس شما دقیقا مثل روز اول که آن را خریداری کرده اید، می شود. بنابراین در این مواقع دیگر نگران نباشید. از مهمانی لذت ببرید و بعد از مهمانی سفارش شستشوی خود را در یک خشکشویی آنلاین ثبت کنید.



شستشوی مبل های شما در منزل


بسیاری از ما، مبل های رنگ روشن را برای دکوراسیون داخلی منزل ترجیح می دهیم؛ اما به دلیل اینکه رنگ روشن بیشتر چرک و کثیفی را نشان می دهد، رنگ های تیره تر را انتخاب می کنیم.  با پرداخت هزینه ای بالا مبلی را می خریم که کاملا باب دلمان هم نیست.


خبر خوب ما برای شما این است که در برخی از خشکشویی های خاص و معتبر مانند خشکشویی واش لین، خدمات مبل شویی نیز ارائه می شود. مبل های شما در منزل و بدون اینکه نیاز به جا به جایی باشد، شسته می شوند.


روش های شستشوی مبل ها


برای شستشوی مبل ها ابتدا لکه های سخت مبل های شما با مواد لکه بر مخصوص برداشته می شود و سپس با استفاده از یکی از روش های خشکشویی، بخارشویی و آب شویی شسته می شود. در روش بخارشویی با استفاده از دستگاه بخارشوی و بخار فشرده مبل ها شسته می شوند.


در آب شویی مبل ها نیز، دستگاه مخصوص شستشو آب و کف را روی مبل می پاشد و سپس با قدرت مکندگی بالا، آب و کف را از روی مبل می مکد و مبل کاملا تمیز می شود.


بنابراین دیگر زحمت جا به جایی مبل های سنگین و پرداخت هزینه برای حمل و نقل آن ها را ندارید.


از لباس های قدیمی مورد علاقه خود باز هم استفاده کنید


گاهی اوقات لباس های قدیمی خود را خیلی دوست داریم؛ اما به دلیل اینکه کمی کهنه شده اند یا به اصطلاح رنگ و رفته شده اند، دیگر قابل استفاده نیستند. بنابراین بر خلاف میل باطنی، این لباس ها نیز به مجموعه لباس های غیرقابل استفاده اضافه می شوند.


خبر خوش دیگر برای شما این است که درخشکشویی ها، خدمات رنگرزی لباس نیز ارائه می شود. با این وجود شما مدت بیشتری از لباس های مورد علاقه خود استفاده می کنید.


شستشوی منسوجات خانگی متنوع


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شما برای شستشوی عروسک های فرزند دلبندتان نیز امکان استفاده  از خدمات خشکشویی آنلاین را  دارید.


شستشوی آباژور، کالسکه و کریر بچه نیز در خشکشویی انجام می شود. بعد از اینکه کودک شما بزرگ شد و دیگر نیازی به استفاده از کالسکه و کریر نداشت، آن ها را برای شستشو به خشکشویی بدهید و شسته شده و تمیز، مثل روز اول تحویل بگیرید. حالا در جایی این وسایل را برای او نگهداری کنید که در زمان بزرگسالی با  دیدن آن ها و یادآوری خاطرات دوران کودکی، هم شما و هم او لذت ببرید.


کلام آخر


در خشکشویی های آنلاین خدمات متنوعی ارائه می شود. برخی خدمات خاص از قبیل لکه بری، شستشوی مبل ها در منزل بدون نیاز به جابه جایی،  لکه بری حرفه ای، رنگرزی لباس ها، شستشوی انواع منسوجات حتی عروسک، کریر و کالسکه دیگر جایی برای نگرانی شما باقی نمی گذارد.


به این ترتیب شما این امکان را دارید که همه چیز را بی دردسر و تنها با ثبت سفارش خود شسته شده و تمیز مانند روز اول تحویل بگیرید.


واش لین، یکی از معتبرترین و با تجربه ترین خشکشویی اینترنتی است که متنوع ترین خدمات در آن ارائه می شود. با نصب اپلیکیشن واش لین یا مراجعه به سایت واش لین، با  خدمات واش لین آشنا شوید و سفارش خود را ثبت کنید.


انتهای پیام/4129/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: خشکشویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته