دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرماندار کاشمر: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور باعث آرامش مشتاقان تحصیل است

فرماندار شهرستان کاشمر با بزرگداشت روز دانشجو، اهتمام واحد کاشمر به گسترش تحصیلات تکمیلی را تبریک گفت و اظهار کرد: باید در راستای حل دغدغه‌‌های دانشجویان بیش از پیش تلاش کنیم.
کد خبر : 54903

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی فروزان با بیان این مطلب در بازدید از واحد کاشمر به ضرورت توجه به ارتقای کمی و کیفی سطح تحقیق و پژوهش در دانشگاه‏‌ها پرداخت و خواهان مشارکت هر چه بیشتر مراکز آموزش عالی شهرستان به طور اعم و واحد کاشمر به طور اخص در حوزه تحقیق و پژوهش مورد نیاز ادارات و نهاد‌ها و سازمان‏های شهرستان شد.


وی با تشکر از دستاوردهای واحد کاشمر بر همکاری میان دانشگاه‏‌های شهرستان برای افزایش سطح همکاری بین موسسات آموزش عالی تاکید کرد و افزود: برای رشد در عرصه تولید علم و تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص باید به سه عنصر تعامل، تأمل و تحمل توجه شود تا در نیل به اهداف خود موفق‏‌تر عمل کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت این دانشگاه پرداخت و گفت: تمام تلاش این واحد معطوف ارتقای کمی و کیفی مسایل دانشگاه و در رأس آن ارائه خدمات بهینه به دانشجویان در حوزه‏ های مختلف است. سعی کردیم برابر استانداردهای موجود بهترین تسهیلات را برای دانشجویان عزیز فراهم آوریم.


دکتر محمد جعفری با توجه به نظارت مستمر بر امور خوابگاه‏‌ها و مسایل سلف سرویس از دقت نظر در تامین نظر دانشجویان در امور رفاهی خبر داد و اظهار کرد: اکنون در آستانه هفته پژوهش شاهد فعالیت دانشجویان عضو هفت انجمن علمی در امر برگزاری برنامه‏ های این هفته به ویژه در بحث برپایی چندین نمایشگاه از دستاوردهای علمی و پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه هستیم.


عضو هیات امنای واحد کاشمر خاطرنشان کرد: به مناسبت روز دانشجو با همت انجمن اسلامی دانشجویان میزبان دکتر شیخ‌‏الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بودیم، جلسه خوبی در سالن کنفرانس شهید مدرس این دانشگاه برگزار شد، بخش جالب مراسم پرسش و پاسخ صمیمانه دانشجویان با وی بود.


وی با اعلام خبر تصویب رشته دکترای علوم دامی گرایش تغذیه دام و کار‌شناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان افزود: برابر طرح توسعه دانشگاه به دنبال افزایش رشته‏ های مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا هستیم. در همین راستا درصدد ایجاد شرکت‌‏های دانش‌بنیان و تجاری سازی تحقیقات و پژوهش‌‏های اعضای هیات علمی هستیم.


در این دیدار؛ بخشدار بخش مرکزی کاشمر، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس بنیاد شهید و رئیس اداره آموزش و پرورش کاشمر فرماندار را همراهی می‌‏کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته