دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1399 - 13:31
زارعی خبر داد؛

ارتقای مرتبه علمی 13 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از ارتقای مرتبه علمی 13 عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 548651
photo_2020-10-13_15-53-49.jpg

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در وارمین درباره ارتقای علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی هیئت ممیزه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، 13 عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی ارتقا پیدا کردند.


وی افزود: بر اساس تلاش‌های علمی حاصل‌شده توسط اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در ماه‌های اخیر، پنج استاد عضو هیئت علمی متشکل از فاطمه نوربخش، فهیمه باغبانی‌آرانی، سیدناصر موسوی، لیلا ناطقی، بیتا سودایی به مرتبه دانشیاری و نیز هشت استاد عضو هیئت علمی شامل مهری بهفر، فاطمه فیض، الهام ضرقامی، علی شیرکوند، محمدمهدی پناهی، سیمین پروانه‌وار و محمدرضا منصوری به مرتبه استادیاری ارتقا پیدا کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با تأکید بر این مطلب که نظام آموزشی و پژوهشی پویا و بالنده به‌صورت مستمر ارتقای استادان عضو هیئت علمی خود را رصد و بررسی می‌کند، گفت: جوهره اصلی این ارزیابی‌ها شامل ایمان و اخلاص، علم و تجربه، ابتکار و خلاقیت و تلاش تلاشگران عرصه‌های علم و پژوهش است.


زارعی منصب هیئت علمی دانشگاه را جایگاهی رفیع برشمرد و خاطرنشان کرد: این عنوان تعهدات خطیری را در محضر الهی و مسئولیت‌های سنگینی را در مقابل مردم به دنبال می‌آورد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته