دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1399 - 17:15

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده جهانگیر جعفری‌نیا شهید مدافع حرمِ این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر : 548426
photo5960535491923260416.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، امیرهوشنگ بحری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و جمعی دیگر از دانشگاهیان این واحد دانشگاهی با خانواده دومین شهید مدافع حرم این شهرستان شهید جهانگیر جعفری‌نیا دیدار و گفتگو کردند.
بحری در این دیدار اظهار کرد: به‌تازگی افتخار خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی را پیدا کرده‌ام و زمانی که مطلع شدم در جوار این دانشگاه، خانواده بزرگوار شهید مدافع حرم حضور دارند برای این دیدار بسیار مشتاق و راغب شدم.



وی با بیان اینکه همه مدیون و مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران هستیم، عنوان کرد: به داشتن جوانان رشیدی که جان خود را در راه دفاع از حرمین شریفین فدا کردند، افتخار می‌کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی افزود: قطعاً این دیدار مقدماتی به‌منظور آشنایی با خانواده شهید جهانگیر جعفری‌نیا بوده و این دیدارها ادامه خواهد داشت. دانشگاهیان این واحد دانشگاهی در خدمتگزاری به خانواده‌ معظم شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.




به گزارش آنا، شهید جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاور لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، دومین شهید مدافع حرم شهرستان بندرانزلی و چهاردهمین شهید مدافع حرم استان گیلان است. این شهید بزرگوار سال ۹۵ در عملیات مستشاری در جنوب شهر حلب سوریه و در راه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته