دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در واحد بوکان/ رقابت بیش از ۹۶ کشتی‌گیر در ۸ وزن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: از روز سه شنبه مورخ ۱۷ آذر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌ آزاد استان آذربایجان غربی به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید مطهری واحد دانشگاهی بوکان برگزار می‌شود.
کد خبر : 54817

انور ضیائی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی که به میزبانی واحد بوکان برگزار شد به خبرنگار آنا اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت روز دانشجو در دو رشته فرنگی و آزاد با حضور ده تیم دانشجویی از شهرستان‌های خوی، نقده، میاندواب، مهاباد، سلماس، شاهین دژ، ارومیه، بوکان، سلدوز و محمدیار برگزار می‌شود.


ضیائی افزود: در این مسابقات بیش از ۹۶ کشتی‌گیر در ۸ وزن آزاد و فرنگی با هم به رقابت خواهند پرداخت.


رئیس دانشگاه آزاد واحد بوکان از آمادگی کامل این واحد برای میزبانی این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود نسبت به برگزاری مطلوب این دوره مسابقات اقدام و تلاش خواهیم کرد میزبان خوبی بر مهمانان و اعضای تیم‌های ورزشی از شهرستانهای مختلف استان باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با تشکر از همه دست‌اندر‌کاران این مسابقات گفت: سعی واحد بوکان این بوده که میزبان خوبی برای این فعالیت ورزشی باشد. این مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران در تیم‌های دانشگاهی از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز، از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات به ویژه رئیس واحد بوکان به دلیل قرار دادن امکانات و قبول میزبانی تشکر کرد.


دکتر جوانپور هروی، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ایجاد ارتباط و دوستی در بین دانشجویان دانست که زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه خواهد بود.


در حاشیه برگزاری افتتاحیه این مسابقات از جوانپور هروی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان و رحمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


این مسابقات در دو رشته فرنگی و آزاد با حضور ده تیم دانشجویی از شهرستان‌های خوی، نقده، میاندواب، مهاباد، سلماس، شاهین دژ، ارومیه، بوکان، سلدوز و محمدیار برگزار شود. در این مسابقات بیش از ۹۶ کشتی‌گیر در ۸ وزن آزاد و فرنگی با هم به رقابت می پردازند.


مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی با حضور دکتر صانعی فرد رئیس دبیرخانه هیات امنا استان آذربایجان غربی، دکتر سامعی رئیس شورای اداری و مالی آذربایجان غربی، حسین محمدزادگاه مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزد استان آذربایجان غربی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان و با رژه تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته