دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1399 - 15:18

سایبان ماشین ارزان

سایبان ماشین این روزها با توجه به روند صعودی قیمت انواع خودرو یکی از ساده‌­ترین راهکارها برای افزایش عمر مفید خودروی شماست. سایبان خودرو، وسیله نقلیه شما را در برابر رنگ پریدگی، پوسیدگی روکش صندلی و خراب شدن چراغ‌­ها محافظت می‌­کند.
کد خبر : 548066
1111.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ،سایبان ماشین این روزها با توجه به روند صعودی قیمت انواع خودرو یکی از ساده‌­ترین راهکارها برای افزایش عمر مفید خودروی شماست. سایبان خودرو، وسیله نقلیه شما را در برابر رنگ پریدگی، پوسیدگی روکش صندلی و خراب شدن چراغ‌­ها محافظت می‌­کند.سایبان حیاط در منزل و یا محل کار برای خودروی شما یک حریم امن ایجاد می‌­کند که با خیال راحت ماشینتان را در آن پارک می‌­کنید. اگر به فکر خرید سازه‌­های پیش ساخته سایبان ماشین افتاده­‌اید و یا می­خواهید برای محل کار و منزلتان سایبان حیاط بسازید و به دنبال سایبان ارزان هستید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.


فواید سایبان ماشین چیست؟


با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، تورم موجود، کاهش قدرت خرید، نوسان قیمت ارز، سیر صعودی قیمت لوازم یدکی و حباب بازار خودرو، چه مالک وسیله نقلیه ساخت داخل باشید و چه صاحب یکی از خودروهای وارداتی، منطقی و عقلانی است که از سرمایه‌­تان حفاظت کنید و تا می‌­توانید بر عمر مفید آن بیفزایید. بنابراین رها کردن خودرو کنار خیابان و زیر باران و برف و اشعه خورشید جز اینکه به شما و سرمایه­‌تان آسیب بزند، هیچ نتیجه دیگری نخواهد داشت. پارک کردن خودرو زیر سایبان ماشین دارای مزایای بسیاری است که برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌­کنیم:


تمیزی خودرو


با پارک کردن در محدوده سایبان خودرو، وسیله نقلیه شما از گرد و غبار و باران و فضولات پرندگان در امان خواهد بود و نیازی نیست تا هزینه‌­های گزافی بابت کارواش و یا زحمت زیادی بابت شستن مداوم ماشین متحمل شوید.


سالم ماندن قطعات خودرو


وقتی خودروی شما به مدت طولانی بدون سایبان زیر نور شدید آفتاب، برف یا باران قرار بگیرد، به مرور بخشی از اجزا و قطعات آن دچار مشکل خواهند شد. از خراب شدن چراغ­‌ها گرفته، تا کمرنگ شدن رنگ بدنه. بنابراین با ایجاد سایبان حیاط در منزل و یا محل کار و پارک کردن همیشگی خودرو در محوطه سایبان پارکینگ، سلامت ماشین خود را بیمه کنید.


جلوگیری از پوسیدگی روکش‌­های داخلی خودرو


قرار گرفتن طولانی مدت ماشین شما در تابستان زیر نور خورشید سبب می‌­شود تا تودوزی اتاق خودرو، روکش داشبورد و دور فرمان دچار کشیدگی، شل شدن و پوسیدگی شوند. با توجه به قیمت بالای لوازم جانبی خودرو، محافظت از آنان در برابر پوسیدگی با پارک کردن در سایبان ماشین، منطقی  به نظر می‌­رسد.


تنظیم حرارت خودرو


وقتی خودروی شما در تابستان ساعت­‌های طولانی بدون سایبان در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد یا در زمستان ساعات طولانی تحت بارش باران یا برف باشد، ضمن اینکه مدت زمان طولانی‌تری باید صرف کنید تا کولر و بخاری ماشین درست عمل کنند، ممکن است برخی از قطعات نیز با مشکل مواجه شوند و درست عمل نکنند. قرار دادن خودرو در سایبان ماشین از بروز این مشکلات جلوگیری می‌­کند.


پیشگیری از سرقت خودرو


آمار نشان می‌­دهد، سارقان رغبت کمتری به دزدیدن خودروهایی دارند که در محوطه سایبان خودرو پارک شده­‌اند.


ایجاد نظم و جلوه بصری در محیط


وقتی یک فروشگاه، اداره و یا یک مجتمع تفریحی برای پارک خودروها، سایبان خودرو در نظر می­‌گیرد، ضمن آنکه سبب می­‌شود تا مشتری بار دیگر به واسطه این مزیت به آنان رجوع کند، محیط خارجی خود را با نظم و زیبایی تنظیم می­‌نماید. پارک شدن دقیق وسایل نقلیه در سایبان حیاط از هرج و مرج و پارک بدون نظم جلوگیری می‌­کند.


انواع سایبان خودرو


سایبان خودرو را بر حسب مکان استفاده می‌­توان به :


سایبان حیاط منزل


سایبان پارکینگ شهری


و سایبان اداری و تجاری


 تقسیم بندی نمود.


سایبان حیاط منزل


با ساخت سایبان ماشین در حیاط منزلتان دیگر نگران در امان ماندن وسیله نقلیه­‌تان از باران و آفتاب و گردو غبار نیستید. بسته به اینکه می­‌خواهید سایبان ماشین شما از چه جنس بدنه و سقفی باشد، می­‌توانید طرح و اجرای مورد نظر خود را از کارفرما درخواست کنید. برای حیاط آپارتمان­‌های بزرگ نیز می‌­توان پروژه‌­های سایبان طویل اجرا نمود که چند ماشین در کنارهم قرار بگیرند. ناگفته نماند سایبان حیاط به نسبت وضعیت اقلیمی نقاط مختلف کشور باید به شکل‌­های مجزا اجرا شود. در برابر باد شدید، تگرگ، برف سنگین و ریزش شدید باران مقاوم باشد، بارهای ثقلی در اجرای آن به درستی محاسبه شوند، سایه‌­ای مناسب و خنک داشته باشد، سایبان ماشین برای حیاط منازل و آپارتمان­‌ها باید از متریال مرغوب و با کیفیت ساخته شود و قیمت آن به صرفه  و ارزان باشد.



سایبان پارکینگ شهری


در شهرهایی که ترافیک در آن­‌ها معضلی همیشگی است برای خرید کردن، انجام امور اداری، بانکی و ... همواره با مشکل پارک کردن خودرو مواجهیم. وجود سایبان ماشین برای پارکینگ شهری این اطمینان خاطر را به شهروندان می­‌دهد که با آرامش به امورات روزانه خود رسیدگی کنند. از طرفی منجر به زیباسازی شهری می‌­شود و جلوه‌­های بصری آن را جذاب تر می­‌کند.


سایبان ماشین در محیط­‌های اداری و تجاری


همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد وجود سایبان ماشین در مجتمع‌­های تجاری و محیط­‌های اداری علاوه بر آرامش خاطر کارمندان و مشتریان، فضای بیرونی این محیط‌­ها را نیز انسجام می‌­بخشد. در واقع می‌­توان گفت وجود سایبان ماشین در محیط­‌های اداری و تجاری از بهم ریختگی ماشین‌­های پارک شده مقابل درب و یا در محوطه جلوگیری می­‌کند، وجهه‌­ای خاص به آن محیط می‌­بخشد، موجب صرفه­‌جویی در زمان می‌­شود و ازاین رو نوعی کارمند سالاری و مشتری مداری محسوب می­‌گردد و در کنار همه این‌ها وجود سایبان خودرو کنترل و تامین امنیت آن‌ها را آسان‌­تر می‌­کند.



برای ساخت سایبان خودرو به کجا مراجعه کنیم؟


حال که با مهم‌­ترین مزایای استفاده از سایبان خودرو آشنا شدید اگر قصد دارید اقدام به ساخت سایبان نمایید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت شرکت سایه سازان کوروش (sayesazan-sk.com) است. این شرکت در سال 1383 با هدف ساخت سازه‌­های سبک تاسیس شد و و تخصص آن حول محور اجرای انواع سایبان حیاط، سایبان پارکینگ و... و سازه‌­های سبک مانند کانکس، سوله، انبار و... است. سایه سازان کوروش را همگان با طراحی ایده‌­های خلاقانه و استفاده از مدرن­ترین تکنولوژی­‌های روز دنیا می­‌شناسند و همواره مشتری‌مداری اصلی­‌ترین هدف این مجموعه معتبر و با سابقه بوده است. با مراجعه به سایه سازان کوروش برای داشتن سایبان خودرو مطمئن خواهید بود که یک سازه اصولی متناسب با محیط جغرافیایی و مساحت تان خواهید داشت که از بهترین و با کیفیت‌­ترین متریال‌­ها ساخته شده و با مناسب­‌ترین و ارزان­‌ترین قیمت به شما عرضه خواهد شد. فراموش نکنید خودروی شما بخش مهمی از سرمایه شماست که نباید امنیت و سلامت آن را نادیده بگیرید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب