دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1399 - 14:14

تعرفه انجام خدمات سانترال در ایده آل گستر

سانترال را در ایران با نام پاناسونیک می‌شناسند و کاملا طبیعی است که پیشنهاد اول اهل فن به شما در زمینه نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن، استفاده از تجهیزات این شرکت باشد.
کد خبر : 547789
1111.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،راه اندازی یک مرکز تلفن برای تمامی مجموعه‌های کاری، یک ضرورت بسیار مهم محسوب می‌شود. اما دغدغه اصلی مدیران این مجموعه‌ها به انتخاب تجهیزات مناسب و صد البته، هزینه نصب و راه‌اندازی برمی‌گردد. اگر شما هم به تازگی به فکر راه‌اندازی یک مرکز سانترال افتاده‌اید، توصیه می‌کنیم قبل از هرکاری، این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.


سانترال را در ایران با نام پاناسونیک می‌شناسند و کاملا طبیعی است که پیشنهاد اول اهل فن به شما در زمینه نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن، استفاده از تجهیزات این شرکت باشد. اما سوال اینجاست که راه‌اندازی سانترال پاناسونیک را به کدام شرکت واگذار کنیم؟ ما در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.


شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، پیشنهاد ما به شما برای راه اندازی یک مرکز تلفن سانترال است. عرضه انواع دستگاه‌ها و تلفن‌های سانترال اورجینال، وجود تکنسین‌های مجرب و باتجربه در کادر فنی و از همه مهم‌تر، تعرفه‌های مناسب و منصفانه، از مهم‌ترین دلایل مقبولیت ایده آل گستر در میان مشتریان مراکز تلفن Panasonic به شمار می‌روند.


مرکز سانترال چیست و چگونه راه اندازی می‌شود؟


مرکز سانترال یکی از مهم‌ترین بخش‌های ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک به شمار می‌رود. با کمک این مرکز، مدیران کسب و کار می‌توانند از خطوط تلفن شهری محدودی که در اختیار دارند، به تعداد دل‌خواه، خط داخلی گرفته و آن‌ها را در اختیار کارمندان و بخش‌های مختلف قرار دهند.


البته دسترسی به خطوط داخلی مورد نیاز، اگرچه مهم‌ترین وظیفه مرکز سانترال محسوب می‌شود، اما تنها قابلیت آن نیست. موارد زیر، از دیگر امتیازاتی است که با راه‌اندازی یک مرکز سانترال، به دست خواهید آورد:


مدیریت ارتباطات تلفنی با مشتریان


کاهش هزینه‌های ارتباطی


امکان کنترل آسان و بهینه خطوط تلفن مجموعه


برخورداری از اپراتور گویا


از دست نرفتن تماس‌ها در صورت مشغول بودن خطوط


یک مرکز تلفن از چه اجزائی تشکیل می‌شود؟


برای اینکه بتوانید از یک مرکز سانترال در مجموعه خود استفاده کنید، احتیاج به خرید تجهیزات زیر دارید:


دستگاه سانترال یا PBX


تلفن‌های سانترال


کارت‌های توسعه سانترال


لوازم مصرفی مانند کابل، سوکت و ...


با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد انتخاب اول مشتریان ایرانی برای راه‌اندازی یک مرکز سانترال، برند و شرکت پاناسونیک است. کیفیت قابل قبول، دوام و ماندگاری بالا، قیمت مناسب و کاربری آسان از مهم‌ترین دلایل محبوبیت تجهیزات پاناسونیک به شمار می‌روند.



همانطور که گفته شد، بهترین و مطمئن‌ترین نامی که برای نصب و راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک در دسترسی شما قرار دارد، ایده آل گستر است.


راه اندازی مرکز تلفن پاناسونیک با ایده آل گستر


برای اینکه بتوانید از یک سانترال پاناسونیک در مجموعه کاری خود بهره‌مند شوید، ابتدا باید تجهیزاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را خریداری نمایید. بدین منظور، کافیست با فروشگاه ایده آل گستر ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را مطرح نمایید.


کارشناسان فروش ایده آل گستر با توجه به نیازها و انتظارات شما از یک مرکز تلفن، بهترین مدل دستگاه سانترال و به دنبال آن، مناسب‌ترین تلفن‌های سانترال را به شما پیشنهاد خواهند داد. (فراموش نکنید که انتخاب دستگاه و تلفن سانترال ایده آل گستر یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی یک مرکز تلفن به شمار می‌رود)


کلیه تجهیزات مخابراتی از قبیل دستگاه‌های PBX، تلفن‌های سانترال و کارت‌های توسعه دستگاه سانترال که در فروشگاه ایده آل گستر عرضه می‌شوند به صورت اورجینال و با کیفیت اصلی شرکت پاناسونیک هستند. علاوه بر این، با خرید از ایده آل گستر، می‌توانید از یک گارانتی معتبر و 12 ماهه نیز برخوردار شوید.


بعد از انتخاب و خرید تجهیزات مناسب، نوبت به نصب آن‌ها در مجموعه کاری شما و در نهایت راه اندازی مرکز تلفن خواهد رسید.



قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ایده آل گستر از اولین روزهای تاسیس خود تا اکنون، تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت کرده و قیمت‌هایی که در این شرکت ارائه می‌شوند، به صورت مصوب بوده و هیچ هزینه اضافه و خارج از عرفی، در ایده آل گستر از مشتریان اخذ نخواهد شد.


توجه: فروشگاه ایده آل گستر تنها در صورتی اقدام به راه‌اندازی مرکز تلفن شما خواهد کرد که تجهیزات مورد نیاز را از همین شرکت خریداری کرده باشید. دلیل این امر نیز عدم اطمیان از اصل بودن محصولات مخابراتی ارائه شده در بازار و توسط مراکز دیگر می‌باشد.


 تعرفه‌ای که توسط مدیریت ایده آل گستر، برای نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک در نظر گرفته شده به صورت زیر است:


ابتدا کل هزینه فاکتور شما محسابه می‌شود. این فاکتور شامل تجهیزاتی است که برای راه‌اندازی مرکز تلفن به آن‌ها نیاز دارید. (قیمت دستگاه سانترال، تلفن‌ها و کارت‌های سانترال)


برای نصب و راه اندازی تجهیزات خریداری شده، در تهران مبلغ 10 درصد از کل فاکتور و در شهرستان‌ها، 15 درصد از هزینه فاکتور در نظر گرفته خواهد شد.


برای راه‌اندازی هر پورت در تهران مبلغ 15 هزار تومان و در شهرستان‌ها، 20 هزار تومان از مشتریان عزیز دریافت می‌شود.


هزینه تجهیزات مصرفی از قبیل کابل، سوکت و ... نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.


تعرفه تعمیرات سانترال در ایده آل گستر


شرکت ایده آل گستر از همان روزهای آغاز فعالیت خود و به منظور ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان پاناسونیک در ایران، اقدام به تاسیس واحد تعمیرات خود نمود. در این واحد، انواع تعمیرات تجهیزات مخابراتی پاناسونیک، توسط مهندسین متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال، انجام می‌شود.


تعرفه انجام تعمیرات دستگاه و تلفن‌های سانترال، بستگی به میزان آسیب وارد شده به دستگاه‌ها دارد و نمی‌توان یک هزینه ثابت و مشخص برای آن در نظر گرفت. ابتدا دستگاه‌های مورد تعمیر، باید توسط واحد تعمیرات ایده آل گستر بررسی شده و میزان خسارت وارده تعیین شود.


پس از آن، مبلغ کامل تعمیرات به مشتری اطلاع داده شده و در صورت تایید نهایی وی، تعمیر دستگاه‌ها شروع شده و در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد.


دسترسی به ایده آل گستر


شما عزیزان می‌توانید به سه روش زیر، به فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز سانترال پاناسونیک دسترسی داشته باشید:


مراجعه حضوری: برای دریافت خدمات حضوری از شرگت ایده آل گستر، می‌توانید به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 1 مراجعه کنید. لازم به ذکر است که ایده آل گستر در حال حاضر، هیچ شعبه دیگری در ایران ندارد.


تماس تلفنی: عزیزانی که به دنبال یک نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک در ایران هستند، می‌توانند در روزهای کاری، از ساعت 08:30 الی 17:30 و پنجشنبه‌ها از 08:30 الی 13:30 با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس گرفته و با مشاورین و کارشناسان ایده آل گستر در ارتباط باشند.


ارتباط اینترنتی: در هر ساعت از شبانه روز، می‌توانید به وب سایت رسمی فروشگاه ایده آل گستر به آدرس idehal.org مراجعه کرده و به تمامی خدمات این شرکت، به صورت لحظه‌ای دسترسی داشته باشند.


کلام پایانی


در صورتی که هنوز اقدام به راه‌اندازی یک مرکز سانترال در مجموعه کاری خود نکرده‌اید، همین امروز دست به کار شده و با فروشگاه ایده آل گستر ارتباط برقرار کنید. یک مرکز سانترال پاناسونیک می‌تواند کیفیت ارتباطات تلفنی شما را با مشتریانتان تا چندین برابر افزایش دهد.


در پایان بابت وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داشته و آرزو می‌کنیم که نکات و موارد مطرح شده، توانسته باشند نظر مثبت شما را جلب کنند.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: پاناسونیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته