دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهابادى:

نفرات اصلى تیم ملى فوتبال جوانان به‌زودی مشخص می‌شود

سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان گفت: . از ابتداى دى ماه سعى مى کنیم فهرست تیم محدودتر شود و کارهاى بدنسازى و تاکتیکى را به صورت ویژه روى نفرات اصلى آغاز کنیم.
کد خبر : 547614
1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، داود مهابادى، سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان پس از بازى امروز این تیم مقابل تیم سپاهان نوین اظهار کرد: بازى بسیار خوب و فیزیکى بود و فشار لازم را به تیم ما وارد کرد. در نیمه اول تعدادى از نفرات آزمایشى را وارد میدان کردیم و در نیمه دوم بعضى از بازیکنان اصلى وارد زمین شدند. یکى از نکات مهم این است که از نظر بدنى با آمادگى مطلوب فاصله داریم و باید کار خودمان را در این بخش آغاز کنیم.


مهابادى در خصوص برنامه هاى اردوى اصفهان گفت: کار فشرده اى در پیش داریم و باید از زمان باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم. فردا علاوه بر تمریناتى که داریم بازى تیم هاى جوانان و امید سپاهان را مى بینیم. فرصت ما زیاد نیست و باید ارزیابى خودمان براى انتخاب نفرات را تا پایان آذر تکمیل کنیم. از ابتداى دى ماه سعى مى کنیم فهرست تیم محدودتر شود و کارهاى بدنسازى و تاکتیکى را به صورت ویژه روى نفرات اصلى آغاز کنیم.


سرمربى تیم ملى جوانان در پایان گفت: از میزبانى شایسته استان اصفهان خصوصا باشگاه سپاهان تشکر مى کنم همچنین حمایت و هماهنگى فدراسیون فوتبال. امبدوارم یکشنبه بازى خوبى مقابل تیم سپاهان داشته باشیم و فشار لازم به تیم ما وارد شود. این بازى‌ها براى ما فرصت بسیار خوبى است و به بالا رفتن تجربه تبم کمک مى کند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته