دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخشان در گفتگو با آنا:

تخریب کردن خیلی راحت است/ هدف تیم جوانان صعود به جام جهانی است

مدیر فنی تیم ملی جوانان گفت: تخریب کردن کادر فنی تیم ملی جوانان کمکی نمی‌کند و فقط کار را عقب می‌اندازد.
کد خبر : 542688
_MID1548.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  اولین جلسه تمرینی تیم ملی جوانان با کادرفنی جدید که سرمربی آن داوود مهابادی است و  حمید درخشان در سمت مدیر فنی فعالیت می‌کند، برگزار شد.جوانان ایران در تلاش هستند تا از طریق جام ملت‌های آسیا سهمیه جام جام جهانی را به دست آورند.


حمید درخشان در خصوص شرایط تیم ملی جوانان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تلاش می‌کنیم برنامه خوبی برای این تیم داشته باشیم. فدراسیون فوتبال نیز حامی ماست و راهکارهای خیلی خوبی برای اردوهای تمرینی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب ئر نطر خواهد گرفت تا بتوانیم سطح هماهنگی بازیکنان را ارتقا دهیم.


وی ادامه داد: مسلماً از تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورده‌ایم خوب کادرفنی استفاده خواهیم کرد تا تیم جوانان بتواند به جام جهانی برود و برای کشورمان افتخارآفرینی کند. بازیکنان حاضر در تیم جوانان  آینده فوتبال کشورمان تشکیل می‌دهند. من با عزیزانی در کادر فنی تیم جوانان کار را شروع کردم که همگی با تمام توان سعی می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرند و می‌خواهند به تیم ملی جوانان سر و سامان دهد.


مدیر فنی تیم ملی جوانان افزود: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین اتفاقات بیفتد و جایگاه خوبی نصیب فوتبال جوانان ایران شود. در اولین جلسه تمرین نیز شاهد تلاش و صمیمیت بالای بازیکنان بودیم که با علاقه کار می‌کردند و قطعاً شایستگی رفتن به جام جهانی را دارند. امیدوارم که به منزل مقصود برسیم. ۱۰۰ درصد کسانی هستند که می‌توانند در آینده به تیم ملی جوانان اضافه شود. هیچ‌گاه درباره تیم ملی بسته نیست و شایستگان و بهترین‌ها باید برای تیم ملی جوانان به میدان بروند تا نتایج خوبی گرفته شود.


وی در خصوص انتقاداتی که به کادر فنی تیم ملی جوانان وارد شده، تصریح کرد: همیشه آن کسانی که مسئولیت را بر عهده می‌گیرند، مطمئن هستند که می‌توانند با تلاش به نتیجه و جایگاه خوبی برسند. متأسفانه هنوز اتفاقی نیفتاده تخریب را آغاز کردند و کارهایی انجام می‌دهند که در شأن فوتبال ما نیست. تخریب کردن خیلی راحت است ولی چیزی به دست نمی‌آید فقط کار را عقب می‌اندازد. همیشه از پیشنهادهای سازنده و انتقادهای مفید استقبال می‌کنیم و با دل و جان گوش فرا می‌دهیم ولی جبهه گرفتن در مقابل کادر فنی فقط برایمان ایجاد حاشیه می‌کند.


درخشان تصریح کرد: تیم ملی جوانان می‌خواهد به قله‌های موفقیت برسد. قبل از ما کادر فنی مشغول به کار بود که اثرات زحمات آنها برای ما که کار را تحویل گرفته‌ایم، ملموس است. کادر فعلی نیز با هدف صعود به جام جهانی به تیم ملی جوانان آمده است. تیم ملی ملک شخصی ما نیست و سندی به ناممان نزدند. بنابراین انتقادهای ناعادلانه هیچ کمکی نمی‌کند و نباید غیرمنصفانه حرف بزنند. سعی می‌کنیم بی‌توجه به حرف‌هایی که علیه ما زده می‌شود فقط به نتایج خوب فکر کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. امیدوارم اپیدمی انتقادهای غیرمنصفانه از بین برود و شاهد پیشنهادهای سازنده باشیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته