دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1399 - 14:16

معرفی بهترین دستگاه خشک کن میوه خانگی و صنعتی

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید ، تولید میوه خشک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توسط این دستگاه‌ها میتوانید میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه یا کارگاه خود تهیه کنید.
کد خبر : 547401
image_822b067fa39c51b2e36d008a13b26a283b96bdd1.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید ، تولید میوه خشک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توسط این دستگاه‌ها میتوانید میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه یا کارگاه خود تهیه کنید. این محصول با تولید حرارت و از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده و مواد معدنی و ویتامین‌ها آن‌ها را حفظ می‌کند.


کسب و کار تولید میوه خشک
 


راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک یکی از پردرآمد ترین و پرسود ترین خطوط تولید می باشد که با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات کم و ارزان هم میتوان آن را راه اندازه کرد.


از دستگاه خشک کن میوه و سبزی در صنایع مختلف استفاده و بهره برداری میشود به طول مثال در صنایع دارویی ، در قنادی ها برای خشک کردن زعفران ، انواع میوه های خشک و غیره ، در رستوران ها برای خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر و سبزیجات و در منازل و مغازه ها برای خشک‌کردن انواع میوه (آلوچه ، انجیر ، کیوی ، لواشک ، موز ، سیب ، پرتقال ، خرمالو ،زرد آلو ، توت فرنگی ، گوجه سبز ، آناناس ، آواکادو ، هلو، خرما) استفاده میشود.


میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.


جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ کنترل‌شده از میان این شبکه‌ها و از میان میوه‌های برش‌خورده، باعث خشک‌شدن یکنواخت آن‌ها می‌شود. خشک‌کردن سبزی هم به همین منوال است. بعد از شست‌وشو و پخش یکنواخت آن‌ها در سینی‌ها، می‌توان به خشک‌کردن آن‌ها اقدام کرد. برش میوه‌ها هر چه نازک‌تر باشد، (حداقل 5 میلی‌متر) خشک‌شدن بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود. قابلیت خشک‌کردن این دستگاه تنها به میوه و سبزی ختم نمی‌شود و می‌توان گل‌ها را هم با آن خشک کرد و در تزیینات مختلف از آن‌ها بهره برد.


 


ژینا ماشین تولید کننده دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی


در سال 1384 خورشیدی بود که شالوده شرکت دانش بنیان ژیناگستر فعلی شکل گرفت و تا امروز به عنوان طراح و سازنده سیستم خشک کن، تجهیزات مرتبط با خط تولید چیپس میوه و سبزیجات و دستگاه خشک کن نوین به کار خود ادامه می دهد. شرکت فعالیت خود را در ابتدا با تولید خشک کن صنعتی کوچک و متوسط آغاز نمود و پس از اضافه کردن دستگاه خشک کن تونلی به خطوط تولید خود و توسعه و تولید تجهیزات خط تولید فراوری محصولات خشک و نهایتا با طراحی و ساخت انواع خشک کن نوین مانند خشک کن های خلاء , خشک کن انجمادی و مادون قرمز به فعالیت خود ادامه می دهد . در حال حاضر ژینا گستر خاوران در زمینه خشک کن صنعتی و خانگی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


علاوه بر تولید خشک کن های صنعتی شرکت ژیناگستر اقدام به توسعه محصولات جدید برای رفع نیازهای صنعت تولید فراورده های خشک شده نیز نموده است که از آن جمله می توان به طراحی و ساخت دستگاه های شستشوی میوه با دقت و کارایی بسیار بالا اشاره نمود .


شرکت ژیناگستر اکنون پس از یک دهه تلاش از بنیان گذاران تولید خشک کن های نوین در ایران می باشد و با ارائه متفاوت دستگاه خشک کن و خط تولید چیپس میوه و با به کار گیری از سرمایه انسانی بیش از 40 نفر نیروی متعدد به فعالیت خود در راستای ارتقاء و توسعه صنعت ملی ادامه می دهد. ریشه موفقیت و بالندگی شرکت ژیناگستر در به کار گیری فن آوری های روز در تولید و به دست آوردن و به کار گیری دانش روز در طراحی های جدید بوده و هست بنابراین تحقیق و توسعه در شرکت ژیناگستر از جایگاه ویزه ای برخوردار است. در ژیناگستر ما تنها دستگاه متناسب با نیاز شما را نمی سازیم بلکه آن را متناسب با نیاز شما می سازیم و این ممکن نیست مگر با اتکا بر یک واحد تحقیق و توسعه عملگرا.


 


 


معرفی بهترین دستگاهای خشک کن میوه خانگی و صنعتی


دستگاه خشک کن خانگی


دستگاه خشک کن خانگی


دستگاه خشک کن خانگی برای مصارف خانگی در حجم تولید پایین جهت خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات و گیاهان داروئی مورد استفاده قرار می گیرد.


دستگاه خشک کن خانگی 16 سینی دارد با ظرفیت 40 الی 100 کیلو در هر شیفت و میتوان مداوم با دستگاه کار کرد.


خشک کن خانگی ساخت شرکت ژیناگستر را میتوان براحتی در منزل مورد استفاده قرار داد.


دستگاه خشک کن خانگی 16 سینی دارد با ظرفیت 40 الی 100 کیلو در هر شیفت و میتوان مداوم با دستگاه کار کرد.


 


دستگاه خشک کن صنعتی


دستگاه خشک کن صنعتی
برای راه اندازی کارگاه تولیدی میوه خشک ( چیپس میوه ) و سبزی خشک نیاز به یک دستگاه خشک کن صنعتی بوده و همچنین برای مراحل آماده سازی که شامل شستشو ، پوست کندن ، هسته گیری ، اسلایس ( ورقه ) کردن می شود نیز می توان از تجهیزات دستی یا برقی استفاده کرد.


خشک کن های مختلفی برای خشک کردن انواع میوه و بسته بندی طراحی و ساخته شده اند که عموما در تناژ ورودی، حجم و اندازه دستگاه ها با هم تفاوت دارند و شما با توجه به نیاز خود و شزایط کاری تان باید مناسب ترین را انتخاب کنید.


بیشترین کاربرد انواع خشک کن میوه سبزی را خشک کن های کابینی ( کابینتی ) به خود اختصاص داده اند و با توجه به تنوع بالای آنها در کسب و کار های خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی به کار گرفته شده اند.


خشک کن های کابینتی ارزان قیمت، با کیفیت، متنوع و متناسب با سطوح مختلف کاری، کم جا، قابلیت کاربری ساده و راحت ویژگی های دیگری دارند که باعث شده است استقبال اکثر تولید کنندگان میوه و سبزی خشک به خشک ها باشد.


در خشک کن های کابینتی با استفاده از گردش هوای داغ بصورت یکنواخت و محاسبه شده و خروج رطوبت هوای موجود در میوه و سبزی به هوای محفظه خشک کن وسپس خروج رطوبت از خشک کن به بیرون توسط سیستم های برنامه ریزی شده، میوه یا سبزی کاهش رطوبت داده و خشک می شود.


نکته بسیار مهم یکنواختی محصول تولیدی است؛ به یاد داشته باشید که میوه خشک یا همان چیپس میوه محصول لوکس می باشد و باید زیبایی، طعم، رنگ، بو و همچنین حفظ مواد مغذی و ویتامین ها را بسیار در نظر گرفته در حفظ سطح کیفی آن تلاش کرد.


در مراحل خشک کردن محصول نباید عجله ای داشت و باید میوه و سبزی را با سرعت کم و دمای بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد خشک کرد تا موارد فوق حاصل گردد.


پس از خشک کردن محصول نیز با استفاده از دستگاه های مختلف بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و انبار می کنید.


 


جهت آشنایی بیشتر با دستگاه‌ها و قیمت آن میتوانید با کارشناس ژینا ماشین تماس بگیرید.


وب سایت ما : ZhinaCompany.ir


تماس با تیم پشتیبانی 09017052997


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: میوه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته