دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1394 - 10:04
در مراسم روز دانشجو

استاندار بوشهر: به نیروی فرهیخته متخصص بیش از گذشته نیاز داریم

استاندار بوشهر تاکید کرد: توسعه همه‌جانبه کشور تنها با نیروی انسانی متخصص و توانمند که تربیت شده دانشگاه‌ها هستند، محقق می‌شود و با توجه به شرایط و جایگاه خاص استان بوشهر به نیروی فرهیخته متخصص بیش از گذشته نیاز داریم.
کد خبر : 54716

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، عصر دیروز، مصطفی سالاری استاندار بوشهر و فتح‌الله حقیقی معاون امنیتی سیاسی، علی ستوده مدیر کل حوزه ریاست استانداری، به همراه دکتر یوسف قیصری رئیس واحد بوشهر، معاونان و روسای دانشکده‌های این واحد دانشگاهی با حضور در دانشگاه و دیدار با دانشجویان در کلاس‌های درس، علاوه بر اهدای شاخه گل و تبریک این روز مهم، با دانشجویان به گفت‌وگو پرداختند.


استاندار بوشهر در این دیدار خاطرنشان کرد: شما دانشجویان را نبض جامعه می‌دانیم، وقتی دانشگاه موجب رکود می‌شود، مطمئنیم که جامعه دچار رکود شده است و وقتی جامعه پویا باشد، قطعا این پویندگی را اول در دانشگاه مشاهده می‌کنیم.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز تصریح کرد: علم و دانش سبب تقویت و پایداری یک ملت است که در این راستا دانشجو و دانشگاه باید گفتمان علم و فناوری را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کنند.


حقیقی با توجه به رهنمود امام خمینی (ره) تصریح کرد: دانشگاه مرکز سعادت و مقابل شقاوت یک ملت است؛ از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود.


حقیقی اظهار کرد: باید بدانیم نقد دلسوزانه جوانان و دانشجویان با ایجاد اعتماد در مدیران، راه بهتر را به آنان نشان می‌دهد و کسی نباید در این باب به دانشجو و جوان برچسب بزنند و آنان را دچار لکنت زبان کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب