دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1399 - 11:07

استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح مرگبار علیه فلسطینی‌ها

جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تظاهرکنندگان فلسطینی را با "سلاح مرگبار راجر" متفرق می‌کند.
کد خبر : 547085
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تفنگ "راجر" (تفنگ لوله بلند با کالیبر ۲۲) که نظامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات فلسطین و متفرق کردن فلسطینی‌های معترض از آن استفاده می‌کنند، سلاحی مرگبار است نه آن‌گونه که این رژیم ادعا می‌کند سلاحی غیر کشنده نیست.


در این بیانیه آمده است: آخرین قربانی این سلاح "علی ابو علیا"، نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی از روستای "المغیر" در شمال رام الله بود که چهارم دسامبر طی درگیری در این روستا به شهادت رسید.


والدین علی ابو علیا به جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان گفتند: پزشکان در آن زمان به ما اعلام کردند که علی به‌شدت زخمی شده است و گلوله به یک رگ اصلی اصابت کرده و این رگ بریده شده بود و درنتیجه آن از خونریزی بسیار شدید رنج می‌برد و حدود ۱۰ دقیقه پس از ترک اتاق عمل و انتقال به اتاق مراقبت‌های ویژه، شهادت او اعلام شد.


جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که ادعای رزیم صهیونیستی مبنی بر به‌اشتباه هدف گرفته شدن این نوجوان فلسطینی اولین مورد در استفاده نظامیان این رژیم از این نوع سلاح نیست و این جنبش اسناد مختلفی را از مجروح شدن و به شهادت رسیدن کودکان و نوجوانان فلسطینی با استفاده از سلاح نظامیان رژیم صهیونیستی در اختیار دارد.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته