دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 13:34
در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛

گردهمایی فرماندهان بسیج دانشگاه‌های سبزوار با حضور نمایندگان مجلس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: گردهمایی فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سبزوار با حضور نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 546841
_MG_1182-02.jpg

محمدرضا سعیدی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سبزوار درباره گردهمایی فرماندهان بسیج دانشگاه‌ها با حضور نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این گردهمایی  با تلاش حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و با حضور نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانشجویی این شهرستان با محور«دانشجو و مطالبه‌گری»  به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو برگزار شد.


وی افزود: در این نشست فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سبزوار، مسائل روز کشور ازجمله مباحث سیاسی جاری، طرح‌ها و لوایح مطرح‌شده در مجلس شورای اسلامی، حل شدن مشکلات جوانان ازجمله اشتغال، ازدواج، تأمین مسکن و سایر موارد مرتبط در این حوزه مطرح کرده و از سوی بهروز محبی و علی‌اصغر عنابستانی دو نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و ششتمد در مجلس  پاسخ داده شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار اضافه کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار و فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی این شهرستان از دیگر مهمانان حاضر در این نشست بودند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته