دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تراکتورسازی شد

پرافتخارترین مربی لیگ برتر گزینه اول سرخ‌پوشان تبریزی است. مربی که یک بار این تیم را نایب قهرمان کرده است.
کد خبر : 54678

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه رسول خطیبی اعلام کرد هیچ‌کس از باشگاه تراکتورسازی با او تماس نگرفته تا جانشین تونی اولیویرا شود، تمامی نگاه‌ها به سمت دیگر گزینه ایرانی رفت که سعید عباسی مدیرعامل سرخ پوشان از او به عنوان گزینه هدایت تیم اول شهر تبریز نام برده بود.


امیرقلعه‌نویی در لیگ یازدهم دست به کار بزرگی زد. او که موفق شده بود در لیگ‌های هشتم، نهم و دهم استقلال و سپاهان(2بار) را قهرمان لیگ برتر کند به تبریز رفت و جای فراز کمالوند را در تراکتورسازی گرفت. کمتر کسی انتظار داشت که امیر در تبریز هم موفق شود و بتواند این تیم را در زمره مدعیان قهرمانی قرار دهد اما او تیم یکدستی را ساخت و با ارائه بازی‌هایی قابل قبول توانست تراکتورسازی را نایب قهرمان لیگ و راهی لیگ قهرمانان آسیا کند. نتایج خوب این مربی باعث شد تا از سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز فریاد امیر پاشا سر داده شود.


تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل آن قدر دور ار انتظار کار کرده که به نظر می‌آید هواداران این تیم هم بیشتر راغب باشند تا قلعه‌نویی هدایت تیم‌شان را برعهده بگیرد. در هر صورت رسول خطیبی هم نتوانست کارنامه قابل قبولی در تراکتورسازی داشته باشد و در اواسط فصل گذشته جای خود را به تونی اولیویرا داد. این اتفاق نشان دهنده آن است که مدیران تراکتور هم بیشتر به قلعه‌نویی می‌اندیشند و تمایلی به آوردن خطیبی ندارند.


ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد که قلعه‌نویی حاضر می‌شود روی نیمکت تراکتوری‌ها بنشیند یا اینکه فرد دیگری هدایت سرخ‌های تبریز را برعهده می‌گیرد. هرچند اگر امیر هم حاضر شود سرمربی این تیم شود،‌بعید است در دیدار هفته آینده تراکتورسازی برابر استقلال سکان هدایت سرخ‌پوشان را به دست بگیرد و قطعا در دیدارهای بعدی سرمربی این تیم خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته